Gå til innhold

Brudekjolen til Märtha Louise..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

..er den noe særlig fin, da? Må si at jeg synes den ser temmelig kjedelig ut! Synes ikke det er noe "prinsesse" over den.

Anonymkode: 97e17...19a

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes den var veldig fin, penere enn den forrige. Den hun hadde i Trondheim var enklere, men likte ikke den jakken med de høye skuldrene hun hadde den gangen. 

Anonymkode: 5dbad...b43

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk bløtkakekjole. For de som liker sånt, er den sikkert fin.

Endret av Lorieen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den var fin, men ikke spesiell heller. Den er liksom helt ok, snittet var også ok. Opplever at jeg har sett en million bruder i samme kjolen, selv om det ikke stemmer😅  Jeg likte ikke blomsterdetaljene på kjolen, men det er jo smak og behag.  Derimot likte jeg veldig godt buketten hennes.

Syns også at hun kler denne fargen mye bedre enn fargen på den den forrige brudekjolen sin, den ble for gul for henne, syns jeg. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var fin og kledde henne godt synes jeg. Ved første øyekast så den veldig ordinær ut. Men jeg likte den godt når jeg så nærbilder av den. Detaljrikdommen med draperinger foran og applikasjonene var flotte og veldig henne synes jeg. Hadde fryktet hun ville velge noe veldig spesielt og sært, men dette var en vakker og elegant kjole. 

Martha er en ungdommelig og pen 50-åring . Det må man faktisk gi henne uansett hva man måtte mene om Durek og bryllups-sirkuset deres. Jeg synes hun så yngre ut i denne kjolen enn hun gjorde da hun stod brud første gangen. 

Endret av Sandie
  • Liker 16
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

..er den noe særlig fin, da? Må si at jeg synes den ser temmelig kjedelig ut! Synes ikke det er noe "prinsesse" over den.

Ordinær brudekjole, verken Moe ekstravagant eller noe annet nevneverdig å diskutere. 
Hele lakenbryllupet er bare nedrig. 

Anonymkode: 9aca2...1f2

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være ærlig synes jeg brudekjolen må være det eneste riktige hun har valgt. Bryllup nr 2, helt passende kjole. 

Men de stakkars døtrene. Hvilken farge vil være aller mest utvaskende for dem? Aha, denne beige her.

OnCiJ2iKrosdWYFrxpFCaQdgP_xCXI_rQfqfsaVH

Anonymkode: d837a...9b1

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den er fin, egentlig ganske vanlig og ordinær. Hun ser ut som en helt ordinær brud. På en måte ble jeg litt overrasket over valget, men det er fint at hun velger noe hun liker, det er det viktigste. 

Men jeg ble sittende å bla litt og se på antrekk hun ellers før har brukt og synes egentlig de også er ordinære. Så det passer jo det. 

Men festen deres så jo i overkant kostbar ut da, siden den varte over flere dager å greier. :)

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den var fin. Passet til en kropp på 50 år. 

Anonymkode: b9c8f...94c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sandie skrev (2 minutter siden):

Martha er en ungdommelig og pen 50-åring .

Jepp. Det er nettopp derfor hun godt kunne valgt en mindre kjedelig kjole.

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

For å være ærlig synes jeg brudekjolen må være det eneste riktige hun har valgt. Bryllup nr 2, helt passende kjole. 

Men de stakkars døtrene. Hvilken farge vil være aller mest utvaskende for dem? Aha, denne beige her.

Helt enig, det er en vanskelig farge å bære. Særlig om man er blek som Maud Angelica. 

Endret av Sandie
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nja. Synes de to yngste kledde fargen greit nok. Maud Angelica derimot ble i blekeste laget.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Synes den var fin. Passet til en kropp på 50 år. 

Anonymkode: b9c8f...94c

50. År? Da er hun for gammel til den kjolen 😀

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvem vet hvem som har valgt hva til dette bryllupet? 

Anonymkode: 9aca2...1f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker veldig gjerne å like den, men jeg gjør ikke det. Liker ikke blomsterdetaljene, de gjorde kjolen bare merkelig, og jeg er ikke begeistret for stoffet. Det henger ikke pent på henne.

Med det sagt syntes jeg denne er finere enn den siste, den var passe kledelig for ei dame på 50, og mulig jeg hadde likt den bedre i en annen farge? Dunno..

Gullkjolene var fæle, men Durek sine "gulldetaljer" var heller ikke pene så jeg har landet på at jeg ikke liker gull. (Og han fikk mage i antrekket sitt, er det derfor han pleier å gå i løstsittende tøy?)

Rosafargene de har brukt på diverse liker jeg veldig godt.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er kjolen hun hadde sist, med de høye spisse ermene jeg ikke likte noe særlig. Under var kjolen veldig enkel. Men bedre valg av brudgom den gangen da. 

3a81ed1c-cf07-4b0c-a3e9-9a8ecebeed09?fit

Anonymkode: 5dbad...b43

• Liker 10
  • Hjerte 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...