AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #1 Del Skrevet 31. august 2024 I dag var det en som sa at om mannen var utro så ville hun ikke vite det. Dette fikk meg til å tenke på hvor forskjellige vi mennesker er. Jeg velger å tro at min mann er trofast, men om dette ikke skulle stemme så håper jeg så inderlig at sannheten skal komme frem. Jeg vil at min oppfatning av verden skal være så nær realiteten som overhode mulig. Dette er fordi jeg ikke vil være lykkelig uviten, men lykkelig viten. Om det gir mening, men innser at ikke alle tenker sånn. Ville du visst om din mann/kone var utro? Eller om din mor/far egentlig ikke elsket deg? Eller at du skulle dø om ett år? Anonymkode: d19f7...fe3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #2 Del Skrevet 31. august 2024 Jeg er så lykkelig som lykkelig uviten at jeg sa ifra til jordmor under svangerskapet at jeg ønsket minst mulig informasjon om fødselsforløp fordi jeg foretrekker å gå blåøyd, lykkelig naiv gjennom livet Anonymkode: e7add...769 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #3 Del Skrevet 31. august 2024 Virkeligheten er virkeligheten, den er objektiv. Din opplevelse er subjektiv. Hun ønsker å ha det livet hun lever, og ønsker ikke å vite om noe som kan risikere det. Da opplever hun at samlivet er problemløst, selv om det ikke er det. Ja, det er jo opp til henne, men hun har ingen garantier for at ikke virkeligheten likevel innhenter henne… Han kan jo forlate henne for den han er utro med? Barna kan få hørt rykter i nærmiljøet når de blir større, osv. Anonymkode: 95d90...2db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #4 Del Skrevet 31. august 2024 Sannheten kommer alltid for en dag uansett. Nytter ikke å flykte fra den. Anonymkode: d237c...6e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #5 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (På 31.8.2024 den 19.35): Ville du visst om din mann/kone var utro? Eller om din mor/far egentlig ikke elsket deg? Eller at du skulle dø om ett år? Anonymkode: d19f7...fe3 Ville du visst om du hadde en mulighet for å få en arvelig alvorlig sykdom dersom den kunnskapen ikke kunne gjort noe fra eller til? Ang utroskap...Den er litt vanskelig. Jeg forstår behovet for å vite. Samtidig så er det ikke så vanskelig å se for seg andre alternativer. Tenk deg at du lever lykkelig med mannen din. Dere har barn sammen og alt er lyst og godt. Så på en fest med alkohol og damer så er mannen din utro i fylla. Er du sikker på at det hadde vært av det gode om det kom for dagen? Kanskje mannen din angrer som en hund og vet at om han avslører dette så ryker hele forholdet. Barna vil lide og det vil berøre svært mange. Må du egentlig ha den informasjonen? Noe annet er det om mannen har en fast elskerinne og har vært utro i mange år. Anonymkode: 8334e...39a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå