Gå til innhold

Sosiale medier er skikkelig digg for å holde kontakten med folk og poste fete bilder

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sosiale medier er skikkelig digg for å holde kontakten med folk og poste fete bilder, men det er noen ting du må passe deg for, ass. Det er lett å bli helt hekta på å scrolle gjennom feeden hele tida, og plutselig har du brukt halve dagen på ingenting. Ikke bare det, men folk legger jo bare ut de beste øyeblikkene fra livene sine, så du kan fort føle deg som en skikkelig taper hvis du begynner å sammenligne deg med dem.

Og pass på, det er mye drittslenging på nettet. Folk sier ting de aldri hadde turt å si ansikt til ansikt, og det kan gjøre skikkelig vondt. I tillegg bør du være litt smart med hva du deler. Du veit aldri hvem som sitter og kikker på det.

Så ja, sosiale medier er kult, men ikke la det ta helt over livet ditt. Bruk hodet og hold det ekte!

Anonymkode: 26bfb...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har levd med some i snart 20 år nå, de som ikke har skjønt some til nå kommer aldri til å fatte spillereglene, men det er ikke some sin feil at folk ikke manøvrer some rett. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må tilføye at det aller verste jeg ser er barn som skriker etter oppmerksomhet fra foreldrene, og de sitter med nesa i skjermen. Det gjør vondt inni meg, og føler at mange er zombies i samfunnet vi har skapt i dag.

Anonymkode: efc46...e10

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker said:

Og pass på, det er mye drittslenging på nettet. Folk sier ting de aldri hadde turt å si ansikt til ansikt, og det kan gjøre skikkelig vondt. I tillegg bør du være litt smart med hva du deler. Du veit aldri hvem som sitter og kikker på det.

Så ja, sosiale medier er kult, men ikke la det ta helt over livet ditt. Bruk hodet og hold det ekte!

Anonymkode: 26bfb...cb7

På kg er det mye drittslenging. Men på sosiale medier bestemmer man jo selv om man vil følge folk som slenger dritt eller ikke. Jeg følger bare folk jeg liker.

Anonymkode: 4038f...937

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...