Gå til innhold

Skal vi menn kun ha sex på kvinners premisser?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rett ut som det står i overskrift. 

Anonymkode: afeb9...b70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, har du sex med menn kan du ha det på deres premisser.

Uansett kommer du ikke unna at du må godta premissene den andre setter, eller finne en annen partner. Ev ha alenesex.

Anonymkode: 9435f...299

• Liker 17
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har alltid sex på partners premisser. Om ikke så kalles det voldtekt.

Man har jo ikke sex som partner tillater eller lar deg ha for å være snill. Det er jo verdens stussligste greie.

Man har sex som gir begge nytelse og glede, som er premisset for folk flest.

Anonymkode: 2a60d...6d9

• Liker 34
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Partner setter premissene ja, helt uavhengig av kjønn. Og det går selvsagt begge veier. Litt usikker på hva du egentlig spør om, for dette bør være åpenbart for ethvert menneske som er gammelt nok til å ha sex.

Anonymkode: 1a058...9cc

• Liker 24
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Blir det sex uten da? Og kalles ikke det voldtekt?

Begge skal vel være enige om å ha sex? Eller?

Anonymkode: fcf75...1ab

• Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Som i samtykkende sex som partner også har glede av? Ja, det synes jeg. Alternativet er nokså frastøtende.

Anonymkode: 2e8cd...450

• Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Svaret er ja.

Anonymkode: 086d8...34a

Leser det også igjennom linjenene i de få svarene jeg har fått. De prøver på mental gymnastikk til å få det til se ut som det skal gå på begges sine premisser men svaret er å det skal gå på kvinners premisser. Reff dette svaret her.  

"Nei, har du sex med menn kan du ha det på deres premisser.

Uansett kommer du ikke unna at du må godta premissene den andre setter, eller finne en annen partner. Ev ha alenesex."

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som kun tenker på egen nytelse ender fort opp med ufrivillig sølibat. Ingen damer gidder å ha pliktsex i mer enn noen få år. .Med mindre man gifter seg med ei som er økonomisk hjelpeløs, som f eks thaidamer eller somaliere.

Anonymkode: 6f64d...64d

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Leser det også igjennom linjenene i de få svarene jeg har fått. De prøver på mental gymnastikk til å få det til se ut som det skal gå på begges sine premisser men svaret er å det skal gå på kvinners premisser. Reff dette svaret her.  

Uansett kommer du ikke unna at du må godta premissene den andre setter, eller finne en annen partner. Ev ha alenesex."

Snakker meg om som fanden leser bibelen.

En partner må jo like selvsagt respektere dine grenser.

Slik du fremstår i de få setningene du har skrevet her tror jeg faktisk alenesex er tingen for deg.

Anonymkode: 9435f...299

• Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis du ikke liker noe av sexen innenfor de grensene din partner setter synes jeg du skal la være å ha sex. Hvis sexen du ønsker bryter med din partners grenser, og du gjør det likevel kalles det overgrep. Ingen tvinger deg til å gjøre noe du ikke har lyst til. Hva med dette er vanskelig, egentlig?

Anonymkode: 2e8cd...450

• Liker 19
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så klart skal menn ha sex på kvinners premisser, men kvinner må også ha sex på menns premisser. Det må være samtykke fra begge parter.

Hvis premissene for kvinnen man ønsker å ha sex med ikke stemmer med ens egne preferanser, så man man da finne en annen kvinne å ha sex med som liker de preferansene mannen har da? 

Hvis man ikke har sex på den andres premisser, grenser det vel til- eller så er det voldtekt. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du prøver å tvinge noen til sex så kalles det voldtekt, så ja, det er noe som begge må ha lyst til. 🙂 Dette trodde jeg alle var klar over? 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Absolutt ikke. Man er to om å ha deilig sex, men man må kunne prate sammen om det synes jeg, uten at den andre blir feks latterliggjort...

Så kan det faktisk hende man liker noe man ikke har prøvd før. Kommer an på hva det er selvfølgelig. Noe vet man bare. 

Jeg vet feks at analsex kommer aldri til å gjøre en greie for meg. Bare tanken får meg til å grøsse...

Deilig spicy vaniljesex derimot. Det kan jeg like, og en mann som er gla i å klå 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får man ikke til et seksuelt samspill med partneren som gjør denne typen spørsmål meningsløse, er man enten en seksuell egoist, mangler seksuell forståelse eller er seksuelt inkompatibel med partneren. 

Eller så er man bare en av KG-mennene som skal gjøre alle spørsmål om til en dragkamp mellom menns og kvinners interesser, hvor den ene må overvinne den andre, hvor et harmonisk samspill ikke er et alternativ. 

God sex blir det jo først når kjemien stemmer og alt bare nytes og føles helt riktig akkurat som det er. 

Da ser man ikke behov for å stille seg denne typen spørsmål.

Anonymkode: 7879c...858

• Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Får man ikke til et seksuelt samspill med partneren som gjør denne typen spørsmål meningsløse, er man enten en seksuell egoist, mangler seksuell forståelse eller er seksuelt inkompatibel med partneren. 

Eller så er man bare en av KG-mennene som skal gjøre alle spørsmål om til en dragkamp mellom menns og kvinners interesser, hvor den ene må overvinne den andre, hvor et harmonisk samspill ikke er et alternativ. 

God sex blir det jo først når kjemien stemmer og alt bare nytes og føles helt riktig akkurat som det er. 

Da ser man ikke behov for å stille seg denne typen spørsmål.

Anonymkode: 7879c...858

Det er alltid kvinnen som har vansker med dette samspillet dessverre. 

Anonymkode: 8aa4f...4d0

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Du skjønner tydeligvis ikke ironi, og bruker dette ironiske innlegget til å bekrefte dine forutinntatte holdninger.

Anonymkode: b4ed7...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...