Gå til innhold

Nye angst symptomer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt angst i ulike former i mange år. Etter at jeg fikk barn har det vært helseangst. Har jobbet meg gjennom det og har det mye bedre enn før. Jeg har hatt sykt mange ulike kroppslige symptomer, ett av dem er ekstraslag. Kommer nå og da nå også, men det skremmer meg ikke lenger. Men nå har det dukket opp noe nytt, det føles som om hjertet vibrerer i utakt i ca 3 sek. Jeg har hatt en utrolig stresset periode privat, så jeg håper jo at det er stress som har utløst angst. Men er jo redd at det er noe galt med hjerte. Hvordan takler dere som har angst nye symptomer?

Anonymkode: 624da...cf7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å kjenne igjen mønstre. Selv om det du kjenner er litt annerledes enn før så er jo tankene de samme (redd for helsen, redd for at noe er galt med hjertet). Når dette overlapper med utrolig stresset periode (er også klassisk at det kan komme rett etter at en stressende periode er over) så synes jeg det er veldig åpenbart at det er angst. Stress utløser angst, de er veldig nært beslektet. Å holde stresset ditt lavt er noe du bør jobbe med hver eneste dag for å holde deg friskest mulig av angsten.

Anonymkode: 1b51c...613

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...