AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #1 Del Skrevet 31. august 2024 Har kjøpt en fin bukse men dessverre er den tynn i stoffet. Så tynn at man ser konturene av cellulittene mine. Lite delikat. Finnes det noe jeg kan bruke under? For eksempel shorts med litt tykkere stoff som dekker over? Anonymkode: 555e8...597 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #2 Del Skrevet 31. august 2024 Anonymkode: ce723...4d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #3 Del Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Anonymkode: ce723...4d0 Jeg gikk inn i tråden for å tipse om denne. Anonymkode: d626e...79e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #4 Del Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Anonymkode: ce723...4d0 Den var både lekker og høyt priset. Strømpebukse/støttestrømpebukse? Egentlig umulig å svare på da vi ikke vet hvordan ts sine cellulitter ser ut. Noen klager jo på cellulitter andre ikke klarer å se. Anonymkode: 3136b...753 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #5 Del Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Den var både lekker og høyt priset. Strømpebukse/støttestrømpebukse? Egentlig umulig å svare på da vi ikke vet hvordan ts sine cellulitter ser ut. Noen klager jo på cellulitter andre ikke klarer å se. Anonymkode: 3136b...753 Tro meg, ALLE ser de cellulittene. Ræva mi ser ut som cottage cheese og samme gjelder lårene. Tusen takk for tipset om strømpebuksen, den skal jeg bestille! Anonymkode: 555e8...597 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #6 Del Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Tro meg, ALLE ser de cellulittene. Ræva mi ser ut som cottage cheese og samme gjelder lårene. Tusen takk for tipset om strømpebuksen, den skal jeg bestille! Anonymkode: 555e8...597 Nesten alle buksene mine sitter så utrolig mye finere med disse. Jeg er tynn, men bløt, dissete og klumpete (!), og de holder meg altså så godt på plass. Jeg har også noen shortser, men problemet der er at det tyter ut på lårene der shortsen slutter, så de blir dessverre ikke brukt. Anonymkode: d626e...79e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #7 Del Skrevet 1. september 2024 hvorfor bry seg om cellulitter synes? Alle damer har/får det . Anonymkode: 3f816...879 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #8 Del Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Nesten alle buksene mine sitter så utrolig mye finere med disse. Jeg er tynn, men bløt, dissete og klumpete (!), og de holder meg altså så godt på plass. Jeg har også noen shortser, men problemet der er at det tyter ut på lårene der shortsen slutter, så de blir dessverre ikke brukt. Anonymkode: d626e...79e Godt å høre! Håper de sitter bra på meg også AnonymBruker skrev (1 time siden): hvorfor bry seg om cellulitter synes? Alle damer har/får det . Anonymkode: 3f816...879 Ja, men ikke alle viser de fram. De fleste rynker på nesa når de ser ekstreme konturer av cottage cheese lår og rumpe. Du ser det SJELDENT ute (kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har sett det og da ble jeg egentlig bare glad for at jeg ikke er den eneste som ser slik ut). Anonymkode: 555e8...597 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå