heisonn Skrevet 31. august 2024 #1 Skrevet 31. august 2024 Jeg er veldig pjusk og dårlig og har sannsynligvis korona. I morgen er det konfirmasjon og mamma tvinger på meg dress og vil ha meg med. Jeg har intens hodepine, kastet opp i natt, sår hals og generelt veldig svak. Jeg er 17 år. Hvordan kan jeg bevise ovenfor mamma at jeg ikke er i form til å delta? Hadde helsa vært der, hadde jeg blitt med gladelig!
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #2 Skrevet 31. august 2024 Bebom coronatest God bedring Anonymkode: d0c61...1e4
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #3 Skrevet 31. august 2024 Kan du dra til en kompis og gjemme deg der? Anonymkode: f4f1f...e72
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #4 Skrevet 31. august 2024 Du får hoste til du brekker deg i morgen tidlig, da får du nok lov til å gå og legge deg igjen 😉 ingen kan ha med noen som kaster opp noe sted. Anonymkode: 44d84...754
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #5 Skrevet 31. august 2024 Du vet ikke i dag hvordan formen er i morgen. Det kan jo gå bra også Anonymkode: cccc0...6f3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #6 Skrevet 31. august 2024 Eventuelt: prøv på dressen i dag og kast opp på den. Du kan ikke gå naken i konfirmasjon 😁 Anonymkode: f4f1f...e72
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #7 Skrevet 31. august 2024 Ring de som skal ha konfirmasjonen. De vil garantert ikke ha en så syk person der! Anonymkode: 77841...611 6
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #8 Skrevet 31. august 2024 Dersom det er korona så kan jo det bevises med koronatest. At du kastet opp burde være bevis nok, hva skjer med moren din. Ufint å stille og smitte andre også. Nå er jo de gamle vaksinert i hue og ræva, men det er ikke mange år siden du ville omtrent blitt beskyldt for mordforsøk på bestemor om du hadde stilt i familieselskap med korona. Anonymkode: 064b1...41a 4
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #9 Skrevet 31. august 2024 Bare si nei. Hva skal hun gjøre? Skal hun kle deg? Dra deg med ut i bilen? Om du har feber, så vis henne det. Har dere ikke et termometer hjemme? Som også foreslått: Si i fra til de som har konfirmasjonen at du er syk og derfor ikke kan komme. Anonymkode: fcd9a...da6 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #10 Skrevet 31. august 2024 heisonn skrev (11 minutter siden): Jeg er veldig pjusk og dårlig og har sannsynligvis korona. I morgen er det konfirmasjon og mamma tvinger på meg dress og vil ha meg med. Jeg har intens hodepine, kastet opp i natt, sår hals og generelt veldig svak. Jeg er 17 år. Hvordan kan jeg bevise ovenfor mamma at jeg ikke er i form til å delta? Hadde helsa vært der, hadde jeg blitt med gladelig! Du trenger ikke bevise noe som helst, er du syk, så er du syk. Tror neppe hele selskapet ønsker å bli smittet, du kan jo ta en telefon til noen av de andre gjestene og forklare situasjonen din. Anonymkode: 44efd...a51 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #11 Skrevet 31. august 2024 Ta en covid test og slutt å vær så tafatt. Anonymkode: ea58a...4a8
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #12 Skrevet 31. august 2024 Send sms til konfirmantens mor at du dessverre er blitt syk og kan ikke komme, men din mor gleder seg masse. Anonymkode: 0f52e...a23 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #13 Skrevet 31. august 2024 heisonn skrev (48 minutter siden): Jeg er veldig pjusk og dårlig og har sannsynligvis korona. I morgen er det konfirmasjon og mamma tvinger på meg dress og vil ha meg med. Jeg har intens hodepine, kastet opp i natt, sår hals og generelt veldig svak. Jeg er 17 år. Hvordan kan jeg bevise ovenfor mamma at jeg ikke er i form til å delta? Hadde helsa vært der, hadde jeg blitt med gladelig! Fy fanen så forbanna egoistisk innstilling hun har. Du er SYK, DA BLIR DU HJEMME! smitter no søren meg ikke alle andre med det der...! Ville heller fått en melding om ønske en fin dag men at du desverre er såpass syk at du ikke vil smitte noen enn at hele gjengen ligger like syk eller verre i lang tid etter besøket.. fy søren så mange egoister det fins! Møkka lei sykdom. Sikkert mange eldre her med dårlig immunforsvar og. Husker jeg var i begravelse til familie i begynnelsen av korona når det var nedstengt. Selvfølgelig en som vare MÅTTE komme, hostet mye, kaldsvett(rant av ansiktet), blek,rant av nesten og elendig form.. og det i de tider man da skulle holde seg hjemme, neida , rett i begravelse og smitte noen eldre som da døde av korona. . flott det. Anonymkode: 0592a...046 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #14 Skrevet 31. august 2024 De andre gjestene setter garantert pris på at du blir hjemme om du er syk. Det blir jo en real smittefest om du skal sitte der å hoste. Anonymkode: cb82e...25f 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #15 Skrevet 31. august 2024 Se an i morgen. Denne saken har garantert flere sider. Anonymkode: ee35f...5d1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #16 Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Send sms til konfirmantens mor at du dessverre er blitt syk og kan ikke komme, men din mor gleder seg masse. Anonymkode: 0f52e...a23 Hvorfor til konfirmantens mor?? Hvorfor ikke til konfirmanten? Eller til dennes far? Anonymkode: 1af0a...70f 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #17 Skrevet 31. august 2024 Se an formen i morgen. Du kan jo ikke dra noe sted med feber eller hvis du nettopp har kastet opp. Jo mer du sier nå om at du sikkert er syk i morgen, jo mer hadde jeg trodd at du prøvde å snike deg unna (og jeg hadde mast mer på deg). Hvis jeg var moren din, altså. «Føler meg syk nå, og håper veldig jeg er frisk nok i morgen» hadde jeg trodd mye mer på. Anonymkode: ab743...264 1
heisonn Skrevet 31. august 2024 Forfatter #18 Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Se an formen i morgen. Du kan jo ikke dra noe sted med feber eller hvis du nettopp har kastet opp. Jo mer du sier nå om at du sikkert er syk i morgen, jo mer hadde jeg trodd at du prøvde å snike deg unna (og jeg hadde mast mer på deg). Hvis jeg var moren din, altså. «Føler meg syk nå, og håper veldig jeg er frisk nok i morgen» hadde jeg trodd mye mer på. Anonymkode: ab743...264 Har vært syk i halvannen uke og fått legeerklæring, men hun påstår jeg ikke er syk nok til å bli hjemme🤒
heisonn Skrevet 31. august 2024 Forfatter #19 Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Ta en covid test og slutt å vær så tafatt. Anonymkode: ea58a...4a8 Har vært hos legen og fått erklæring for hodepine, men er ikke i form til å kjøpe test i dag.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #20 Skrevet 31. august 2024 Så hun vil at du istede skal være med og potensielt smitte alle andre... Sjakktrekk av mamma. Anonymkode: e0028...91d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå