AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #1 Del Skrevet 31. august 2024 Hjelp! Har forlagt en kortmappe med div kort jeg trenger, men kan ikke finne den noen steder. Har lett overalt i hjemmet og vet ikke hvor jeg skal lete lengre. Er det noen som sitter inne med evner for å evnt kunne sanse hvor den har gjemt seg? Anonymkode: f79b2...d5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #2 Del Skrevet 31. august 2024 Har du sjekket alle lommer i kofferter, bager, og vesker? Anonymkode: 66c24...247 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luxifine Skrevet 31. august 2024 #3 Del Skrevet 31. august 2024 Mellom sofa- og stolputer. Mellom setet og midtkonsollen i bilen din. Når du har sett i alle de vanslig stedene må en begynne å tenke merkelig og kreativt. Bak skohylla, i en brystlomme på en jakke du sjelden bruker eller oppi "en lur lomme" i en veske. Eller "legger den på en lur plass så jeg ikke mister det". Ofte spør jeg ungene: om du var en lommebok, hvor hadde du gjemt deg? Funker faktisk overraskende ofte 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå