AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #1 Skrevet 31. august 2024 Er stemor til en 15-åring og ønsker å gi henne en fin gave. Vi har hatt et anstrengt forhold i flere år, men nå i sommer har ting blitt mye mer harmonisk. Hun er girly girl og glad i sminke og hudpleie. Pris ikke så viktig, men vil gjerne lage en kurv med gaver. Anonymkode: 51f4d...9ad 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #2 Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er stemor til en 15-åring og ønsker å gi henne en fin gave. Vi har hatt et anstrengt forhold i flere år, men nå i sommer har ting blitt mye mer harmonisk. Hun er girly girl og glad i sminke og hudpleie. Pris ikke så viktig, men vil gjerne lage en kurv med gaver. Anonymkode: 51f4d...9ad 23 år gammel jente her. Hva med t.d.: rettetang eller krølltang, gode parfymer, sko og klær, bagger eller sekker, ansiktsmaske, solbriller, sminkeprodukt fra t.d. kylie jenner, NARS, Estee Lauder. Personlig elsker jeg velvære produktene til Rituals. Dersom hun er 15 skal hun kanskje begynne på VGS snart? Hva med en pc eller ipad for å skrive på. Anonymkode: 330cd...38b
Tran09 Skrevet 31. august 2024 #3 Skrevet 31. august 2024 Så kjekt at du vil gi henne noe skikkelig fint, og så utrolig godt jobbet til dere begge med å ha en mer harmonisk hverdag❤️det er ikke lett å finne sin plass i nye familier, og spesielt ikke når det har vært anstrengt tidligere. Du virker som en koselig person som har lyst å være en god stemor for din mann sitt barn, det står det respekt av 🌸 Men jeg vil tipse om å ikke prøve å kjøpe henne noe mer med gaver. Gi gjerne noe fint, men en kurv kan bli litt i overkant og virke overfladisk som igjen ubevisst kan skade relasjonen deres. 15 åringen skal ikke "belønnes" for å være "snill" om du skjønner, det er relasjonen i seg selv som er belønningen. Er det gave for å gi en gave, bursdag eller til jul du tenker? Men over til det du spurte om: gi f.eks teoriprøven til henne, med en printet ut "gavekort" i en ramme som er pakket inn. Gjerne med litt fancy sjokolade hun kan like, eller sminke som maskara, lipgloss, solkrem, øyeskygge osv. Eller om hun liker spesielle influencere som har gitt ut egne merker/bøker kan du kjøpe det. Om du fremdeles har lyst å lage en gavekurv (skjønner jeg godt, jeg elsker gavekurver) så legg oppi litt billigere ting. Duftlys, sjokolade, te, gavekort på strømmetjeneste, ansiktsmaske, fotmaske, peeling osv. Personlig er jeg glad i ritual sine produkter, og der kan man få en kurv til ca 2000 kr. Eller enkeltprodukter som man legger oppi kurven selv.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #4 Skrevet 31. august 2024 Tran09 skrev (16 minutter siden): Så kjekt at du vil gi henne noe skikkelig fint, og så utrolig godt jobbet til dere begge med å ha en mer harmonisk hverdag❤️det er ikke lett å finne sin plass i nye familier, og spesielt ikke når det har vært anstrengt tidligere. Du virker som en koselig person som har lyst å være en god stemor for din mann sitt barn, det står det respekt av 🌸 Men jeg vil tipse om å ikke prøve å kjøpe henne noe mer med gaver. Gi gjerne noe fint, men en kurv kan bli litt i overkant og virke overfladisk som igjen ubevisst kan skade relasjonen deres. 15 åringen skal ikke "belønnes" for å være "snill" om du skjønner, det er relasjonen i seg selv som er belønningen. Er det gave for å gi en gave, bursdag eller til jul du tenker? Men over til det du spurte om: gi f.eks teoriprøven til henne, med en printet ut "gavekort" i en ramme som er pakket inn. Gjerne med litt fancy sjokolade hun kan like, eller sminke som maskara, lipgloss, solkrem, øyeskygge osv. Eller om hun liker spesielle influencere som har gitt ut egne merker/bøker kan du kjøpe det. Om du fremdeles har lyst å lage en gavekurv (skjønner jeg godt, jeg elsker gavekurver) så legg oppi litt billigere ting. Duftlys, sjokolade, te, gavekort på strømmetjeneste, ansiktsmaske, fotmaske, peeling osv. Personlig er jeg glad i ritual sine produkter, og der kan man få en kurv til ca 2000 kr. Eller enkeltprodukter som man legger oppi kurven selv. Tusen takk for fine ord. Det tar tatt tid og tålmodighet å få det harmonisk. Gaven er både konfirmasjon og bursdag😊 Er helt enig i at man ikke skal belønnes med å være snill. Hun har ytret at hun syns jeg gir alle andre så fine gaver og at jeg er god på sånt. Tidligere har mine gaver blitt kastet/ returnert så vi har kommet ganske langt Anonymkode: 51f4d...9ad 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #5 Skrevet 31. august 2024 Penger. Hvs tror du forandret seg? Anonymkode: 67773...926
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #6 Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Penger. Hvs tror du forandret seg? Anonymkode: 67773...926 Hva Anonymkode: 67773...926
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #7 Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva Anonymkode: 67773...926 Jeg bare gjetter men jeg tror det som primært endret seg er henne og hennes syn på meg med alderen. At hun har fått litt mer livserfaring og forstått at jeg verken er en konkurrent til henne eller hennes mor Anonymkode: 51f4d...9ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå