Gjest stinelise Skrevet 14. november 2002 #1 Skrevet 14. november 2002 Er det noen her som har prøvt obagi kremen? Har hørt ar denne skal virke mot pigmetflekker og arr i ansiktet... Kunne virkelig tenke meg å prøve denne ja!! :D og mens jeg er i gang... "crystal clear", noen som har været borti denne metoden? Er visstnok et slags peeling-opplegg som virkelig forynger huden. Mange av superstjenene bruker det visst! Synse det hørtes litt spennende ut...
Gjest stinelise Skrevet 15. november 2002 #2 Skrevet 15. november 2002 Ingen?? hmm... er vel ikke så vanlig å bruke sånt da kanskje..
Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2002 #3 Skrevet 15. november 2002 Jeg har prøvd kremene og er fornøyd. Jeg har brukt den i ca 4 mnd og merker at huden har fått en jevnere farge og er blitt "freshere". Jeg fikk pigmentflekker i ansiktet mens jeg var gravid og siden jeg nå er gravid igjen anbefalte legen at jeg sluttet med kremene. Jeg skal imidlertid begynne med igjen etter fødselen, for selvom det ikke er noen mirakelkrem som gjør huden prikkfri på en-to-tre så har jeg tro på at over tid vil den gi gode resultater. Produktene er heller ikke så dyre som det kan se ut i utgangspunktet, de tre kremene jeg kjøpte kostet 1600,- og er enda ikke oppbrukt. nero
Gjest stinelise Skrevet 16. november 2002 #4 Skrevet 16. november 2002 Takk for svar! Du sier at denne kremen har hjulpet mot pigmentflekker.. vet du om den også hjelper mot akne arr? Er vel i hovedsak det jeg er mest plaget med..
tranne Skrevet 20. mars 2007 #5 Skrevet 20. mars 2007 Hei. Jeg er 36 år, har solskadet hud og bruker obagi-blender i kombinasjon med a-vit krem. Begynte å bruke kremene for 3 mnd siden, annenhver natt først, men de siste 2 ukene har jeg brukt dem hver natt. Flasser fremdeles i ansiktet, men ikke i så store mengder som i begynnelsen. Jeg skal til hudpleier på fredag, og da kommer jeg til å si at jeg ikke er så fornøyd med resultatet ennå. Har fremdeles disse fine rynkene på kinnene og under øynene..... Kanskje jeg må ta en green peel behandling (lettere utgave av blue peel ) for å få tilbake spenst og gløden............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå