AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #21 Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg også. Grøss. Det var jo rosiner i alt av frokostblanding også. Anonymkode: c76c5...a59 Og så fikk jeg i meg uhorvelige mengder kanel også nå når jeg tenker over det. Barn av 90-tallet altså. Anonymkode: c76c5...a59 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #22 Skrevet 31. august 2024 7 minutter siden, AnonymBruker said: Og så fikk jeg i meg uhorvelige mengder kanel også nå når jeg tenker over det. Barn av 90-tallet altså. Anonymkode: c76c5...a59 Utrolig at vi overlevde. Jeg overlevde 80 tallet med røyking i bilen og ferietur i bagasjerommet også. Det går nok veldig bra med rosinungen. Anonymkode: 05a33...bf8 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #23 Skrevet 31. august 2024 Brunello skrev (1 time siden): Er ikke effekten av tørket frukt motsatt? Svisker er jo anbefalt dersom man har forstoppelse. Ja om man er obstipert fra starten av kan det hjelpe med litt fiber i tillegg til mer væske og bevegelse. Men et stort inntak av fiber uten å i tillegg spe på med godt inntak med vann kan gi obstipasjon, oppblåsthet, mageknipe Anonymkode: 0a202...d14 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #24 Skrevet 31. august 2024 7 hours ago, AnonymBruker said: Dette gjør min toåring minst en gang annenhver mnd 🫢 Blir rakettfart på magen, thats it. Anonymkode: fe967...515 Gir du barnet så mye rosiner eller er en 2åring så mye alene at den rekker å jevnlig finne og spise opp mengder av rosiner? Og hvorfor legger man dem ikke et annet sted etter første gang? Har 2åring selv og kan ikke skjønne når hun skulle fått til det. Anonymkode: 6568b...40c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå