AnonymBruker Skrevet 31. august #1 Del Skrevet 31. august Jeg kan ikke ha katteluke, så katten må slippes inn/ut. Jeg har ubevisst «lært» katten at den beste måten å kommunisere at hun vil ut er å klore på sofaen. De eneste gangene hun gjør det så ser hun mot meg og klorer til hun får oppmerksomheten, så løper hun ut i gangen. Dette skjer hver dag når hun vil ut. Hvordan kan jeg avlære dette? Anonymkode: 4c9ab...03c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august #2 Del Skrevet 31. august Kanskje lære inn en plingeknapp i stedet for? Anonymkode: f99ff...8a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 31. august #3 Del Skrevet 31. august Enkleste alternativet er å kjøpe et klorebrett som du setter foran sofaen. Evt legger et pledd der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august #4 Del Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg kan ikke ha katteluke, så katten må slippes inn/ut. Jeg har ubevisst «lært» katten at den beste måten å kommunisere at hun vil ut er å klore på sofaen. De eneste gangene hun gjør det så ser hun mot meg og klorer til hun får oppmerksomheten, så løper hun ut i gangen. Dette skjer hver dag når hun vil ut. Hvordan kan jeg avlære dette? Anonymkode: 4c9ab...03c Jeg har hatt en del katter opp og jeg har aldri satt inn spesifikke tiltak for å lære dem hvordan de skal signalisere at de vil ut. Alle kattene har forstått seg selv at vil de ut så så går det til døra og setter seg ned og om jeg ikke skulle registrere deg så gi dem fra seg et mjau: Anonymkode: 9392d...1a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå