AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #1 Skrevet 31. august 2024 Hvor mye tok dere? lenge siden? Over eller under muskelen? Var det veldig smertefullt dere som tok inder muskelen? Tok dere dråpe eller runde? Vurderer runde da jeg liker fylde oppe og ikke tomt oppe og mye nede. Tok det lang tid å komme seg? Ble det mye smertestillende og ro etterpå eller var det opp å gå og alt greit? Er redd jeg ikke skal komme meg opp og ned i sengen, på do, dusje, børste det lange håret, kle på meg, redd for å dra armene for langt opp osv. Hvordan er følelsen i brystene og brystvortene etterpå? Kan man beføle brystene eller blir det ømt/vondt i lang tid? Går det over? Når det er helt grodd, føles det ut som ikke noe er der eller vil du ha ett press i brystet siden det er under muskelen? Noe negstivt/positivt som er verdt å tenke på? Angrer dere eller er dere fornøyd? Er det mange som har fått innkapslet silikon under muskelen? Hvilken teip brukte dere for å heale arrene best? Takker for alle svar og tips! Anonymkode: 27509...01a
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #2 Skrevet 31. august 2024 Hvordan er det å ligge på magen når det er grodd? Trene? Ts Anonymkode: 27509...01a
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #3 Skrevet 31. august 2024 La inn 340 gram under muskelen for to år siden, har vært helt uproblematisk. Grodde fint, var alene med en 3-åring, merker ingenting nå egentlig. Går fint å ligge på magen og å trene. Var på konsert samme uka, kjørte bil dagen etter. Måtte vaske håret bøyd over dusjen de første dagene, ettersom jeg ikke kunne løfte armene så mye, men det gikk fint. Og var litt vondt de første dagene. Å bruke brystmusklene for å reise seg i senga var ikke noe godt, men det gikk fort over 😊 Angrer ingenting 😊 Arrene vises hos meg da, så ser man etter så er det tydelig at jeg har tatt silikon og løft, men det plager meg ikke noe særlig. Anonymkode: f5ced...f37
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #4 Skrevet 31. august 2024 La 280 g under muskel (dråpeformet) for 12 år siden pga at brystene forsvant etter amming. Vondt i dagene etterpå, måtte få hjelp til å komme opp av senga. Ellers ukomplisert og de små arrene under synes nesten ikke. Ikke noe press eller vondter, tenker ikke over at jeg har silikon. Etter enda et svangerskap henger de ørlite, men ser fortsatt bra ut. Kan både ligge på magen og trene, men de første dagene/ukene er man jo mer forsiktig. Du kjenner om det er ubehagelig. Husker ikke hvilken teip, men du får informasjon om dette på klinikken. Pluss alt annet du måtte lure på. Angrer ikke, var en god investering (33 000kr)☺️ Anonymkode: 7c178...a81
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #5 Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): La inn 340 gram under muskelen for to år siden, har vært helt uproblematisk. Grodde fint, var alene med en 3-åring, merker ingenting nå egentlig. Går fint å ligge på magen og å trene. Var på konsert samme uka, kjørte bil dagen etter. Måtte vaske håret bøyd over dusjen de første dagene, ettersom jeg ikke kunne løfte armene så mye, men det gikk fint. Og var litt vondt de første dagene. Å bruke brystmusklene for å reise seg i senga var ikke noe godt, men det gikk fort over 😊 Angrer ingenting 😊 Arrene vises hos meg da, så ser man etter så er det tydelig at jeg har tatt silikon og løft, men det plager meg ikke noe særlig. Anonymkode: f5ced...f37 Tusen takk for svar. Dette var jo veldig betryggende å høre. Kjenner jeg gruer meg en del! spesielt for smertene ,noe jeg aldri bryr meg om. Så bra du er fornøyd. Er arrene veldig røde? Anonymkode: 27509...01a
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #6 Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): La 280 g under muskel (dråpeformet) for 12 år siden pga at brystene forsvant etter amming. Vondt i dagene etterpå, måtte få hjelp til å komme opp av senga. Ellers ukomplisert og de små arrene under synes nesten ikke. Ikke noe press eller vondter, tenker ikke over at jeg har silikon. Etter enda et svangerskap henger de ørlite, men ser fortsatt bra ut. Kan både ligge på magen og trene, men de første dagene/ukene er man jo mer forsiktig. Du kjenner om det er ubehagelig. Husker ikke hvilken teip, men du får informasjon om dette på klinikken. Pluss alt annet du måtte lure på. Angrer ikke, var en god investering (33 000kr)☺️ Anonymkode: 7c178...a81 Tusen takk for svar. Høres bra ut! Kanskje jeg skal stresse litt ned og håpe det går bra Anonymkode: 27509...01a
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #7 Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tusen takk for svar. Dette var jo veldig betryggende å høre. Kjenner jeg gruer meg en del! spesielt for smertene ,noe jeg aldri bryr meg om. Så bra du er fornøyd. Er arrene veldig røde? Anonymkode: 27509...01a Jeg kan svare på det med arr. De er røde i begynnelsen før de gradvis blekner. Hos meg er det nå ei tynn hvit stripe under hvert bryst som ikke synes med mindre jeg løfter opp brystene. Anonymkode: 7c178...a81
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #8 Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tusen takk for svar. Dette var jo veldig betryggende å høre. Kjenner jeg gruer meg en del! spesielt for smertene ,noe jeg aldri bryr meg om. Så bra du er fornøyd. Er arrene veldig røde? Anonymkode: 27509...01a Nei, ikke røde i det hele tatt. Bare lysere i fargen enn huden ellers 😊 Anonymkode: f5ced...f37
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #9 Skrevet 31. august 2024 Høres ut som begge sine arr er fine! Skal klare litt arr mot disse slappe tomme hengebrystene jeg har fått no etter amming og vektnedgang! Ingen bh eller bikini passer,alt ser fælt ut. Ingen kjoler eller topper å gå med. Så håper det blir en ny verden! Anonymkode: 27509...01a
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #10 Skrevet 31. august 2024 Jeg tok 400 runde under muskelen for 15 år siden. Snitt under areola. Arrene er bare en tynn hvit strek, så de synes kun om noen studerer brystene mine nærme. Jeg er ganske høy og har brede skuldre, så de ser ikke store ut på meg. Veldig fornøyd. Var litt smerter i dagene etter, men gikk fort over. Tapet mye lenger enn jeg måtte, og tror det er grunnen til at arrene mine er så pene. Brukte micropore-teip. Har dog ikke lenger følelse i brystvortene og hadde problemer med amming. Ut over det er jeg kun fornøyd. De er også fine etter to svangerskap og delamming av to barn. Anonymkode: db158...73b
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #11 Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Høres ut som begge sine arr er fine! Skal klare litt arr mot disse slappe tomme hengebrystene jeg har fått no etter amming og vektnedgang! Ingen bh eller bikini passer,alt ser fælt ut. Ingen kjoler eller topper å gå med. Så håper det blir en ny verden! Anonymkode: 27509...01a Ja, silikon-arr er under brystet og vises ikke med mindre man løfter brystet, men med løft flytter de brystvorten og man får en stripe fra brystvorten og ned. Men den er bare synlig om man ser etter. I offentlige garderober er det ingen som stirrer på puppene mine, og en eventuell partner får alltid vite at jeg har silikon, og ingen har brydd seg ennå i hvert fall. Anonymkode: f5ced...f37
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #12 Skrevet 31. august 2024 Tusen takk for gode svar fra alle. Ikke så mange å spørre og lurer en del , så da er det bare å bestille seg time og håpe på det beste Anonymkode: 27509...01a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå