Gå til innhold

Ideer til lavterskel leker/"regler" for å spice opp sexen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en ganske ny kjæreste og vi er veldig glad i sex begge to. Har veldig mye sex når vi først møtes. Men han er veldig vanilje, så ofte blir det standard sex, som er helt fint, men jeg vil gjerne at vi skal utvide repertoaret litt. Ikke med masse leketøy og sånn, men bare enkle ting vi kan finne på sammen. 

En ting vi har prøvd er "ikke lov å komme" og det var veldig bra! Da hadde vi sex på en helt annen måte, og fikk oppdaga nye sider ved hverandre. Det er mye lettere å være i øyeblikket enn når man skal prøve å komme i "mål".

Så jeg kunne tenke meg å introdusere noen flere morsomme ting for han, for å gjøre sexen enda bedre. 

Noen som har noen tips?

Anonymkode: 035ec...bf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uke lov å komme burde være en regel for alle. Eneste måten mange blir kreative på. 

Forsøk å få henne til å gå uten undertøy og regelen er "det er ikke lov å ta på".  Du trenger kanskje ikke en gang vite om det. En helt normal dsg, men uten truse og bh. 

Etter hvert går man over til "bare lov til å se på, men ikke ta på" når klærne over undertøyet etter hvert forsvinner litt etter litt. Eller man gløtter under  

Anonymkode: 3b0bf...26b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lage mat og ordne klart sammen til en romantisk middag helt naken. Kun lov til å berøre den andres kropp og kjønnsorgan med lepper og tunge underveis. 

Og gjerne kombinere dette med "ikke lov å komme" før et heftig knull blir desserten. 

Anonymkode: ea60c...726

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i det som har med sanser å gjøre. Så jeg hadde gjerne gitt han bind for øyene, og pirret han med fjær, fingertupper, tunge 😉. Så er det viktig å huske på og ha en god romlukt i rommet. Sånne vokssmelt er geniale. De lukter veldig godt. 

Når jeg hadde vært ferdig med å pirre han, så hadde jeg ridd han til orgasme, og klemt godt rundt kuken hans, slik at det ble nesten umulig for han å holde igjen 😂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona og jeg har hatt glede av å spille "nødt eller sannhet"(Truth or dare). Dette finnes i ulike varianter, både som kortspill og mobilapper med ulike nivåer for hvilke oppgaver man kan få. Vi har kunnet spille dette i timevis. Dette kan enkelt også lages selv. Det finnes mange omfattende lister på nett med T&D-spørsmål som dere f.eks. kan printe ut på et ark, klippe opp og legge i en boks som dere kan trekke oppgaver fra. Kan ha to bokser, en for utfordringer og en for spørsmål og bruke en terning for å bestemme hvilken boks det skal trekkes fra. Trekk annenhver gang. Det finnes også apper hvor man kan legge inn sine egne oppgaver i tillegg til, eller i stedet for de som allerede er i appen.

Typiske oppgaver kan være å stimulere seg selv i 3 minutter mens partner ser på, men uten at det er lov å komme, eller at man skal fortelle partner om man har fantasert om trekant. Det kan egentlig være hva som helst, og man kan lage sine egne regler som det passer seg.

Anonymkode: 0ce01...9f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips folkens, men vet dere noe enda mer lavterskel? Noe man ikke trenger å introdusere som en lek eller noe spesielt, noe man bare kan gjøre der og da i senga? 

Føler vi ikke trenger å spice så mye opp ennå, siden vi er ferske kjærester. 

F.eks. stimulere hverandre og den ene styrer når man skal starte og stoppe. 

Blindfold eller å gjøre det helt mørkt i rommet kunne vi gjort da. 

Anonymkode: 035ec...bf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi brukte mye tid på å finne hverandres erogene soner i starten av forholdet. Brukte tunge og hender på hele kroppen, rolig og pirrende. Ville liksom bli kjent med hverandres kropper fra topp til tå. 

Slike ting har vi jevnlig gjort opp gjennom årene også. Bare tatt et langt skritt tilbake og utforsket hverandre rolig og dvelende igjen. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er mao allerede misfornøyd med sexen han leverer? Det lover ikke godt. Det sier meg også at han ikke er så seksuelt tiltrekkende (svært få kan få objektivt tiltrekkende partnere). 

Anonymkode: 53f71...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du er mao allerede misfornøyd med sexen han leverer? Det lover ikke godt. Det sier meg også at han ikke er så seksuelt tiltrekkende (svært få kan få objektivt tiltrekkende partnere). 

Anonymkode: 53f71...e92

Som HAN leverer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

(svært få kan få objektivt tiltrekkende partnere)

for et fjols.

Anonymkode: 64ed2...c32

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...