Gå til innhold

Får ikke tisse når blæren er full..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har slitt med det siden fødsel og lurer på om det er noe å gjøre med det? Var hos gynekologisk på sykehus for livmorsprolaps, men hadde ingen resturin da. Det er bare når blæren er full, så så lenge jeg går på do ca en gang i timen har jeg ingen problemer. Det er veldig slitsomt i selskap eller på turer der jeg ikke kan/ønsker å gå på do hyppig. 

Anonymkode: 77cc1...440

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går på medisin som får muskulaturen i blæra til å slappe av. Slet med kramper i blæra når den ble for full, noe som gjorde at jeg ikke fikk tømt meg skikkelig. Måtte vente lenge før strømmen kom, og ofte måtte jeg tisse flere runder på samme dotur. Hadde også smerter i blæra når den ble for full, og det kjentes ut som om jeg alltid måtte tisse.

Snakk med legen din og be eventuelt om henvisning til urolog.

Anonymkode: 374c2...9d2

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg går på medisin som får muskulaturen i blæra til å slappe av. Slet med kramper i blæra når den ble for full, noe som gjorde at jeg ikke fikk tømt meg skikkelig. Måtte vente lenge før strømmen kom, og ofte måtte jeg tisse flere runder på samme dotur. Hadde også smerter i blæra når den ble for full, og det kjentes ut som om jeg alltid måtte tisse.

Snakk med legen din og be eventuelt om henvisning til urolog.

Anonymkode: 374c2...9d2

Takk for svar! Vet du hva grunnen er til at blæren din har blitt sånn? Og hva slags tester måtte du gjennom?

Anonymkode: 77cc1...440

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...