Gjest Kaare Skrevet 20. februar 2006 #1 Skrevet 20. februar 2006 Hei Hvordan var deres siste ONS. Hvordan kom det i gang? Hva skjedde underveis, og hvordan tok dere farvel?
Gjest gjesta Skrevet 22. februar 2006 #2 Skrevet 22. februar 2006 Mitt siste ONS va kjempe bra:) hmm.. vi kom igang med at eg egentlig berre skulle overnatte med han, eg orka ikkje å gå heim. Så berre "skjedde" det egentlig.. Ka som skjedde underveis.. hehe, det vanlige når en har sex antar eg.. Overnatta der til dagen etter.. snakka litt med han, og ga hadeklem etterpå..
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2006 #3 Skrevet 22. februar 2006 Som oftest er ONS ganske OK. Mitt siste kom i gang ved at jeg ble kjent med en da jeg og en venninne hadde en lørdagettermiddagspils på en pub. Vi avtalte og møtes på et utested om kvelden. Vi danset litt der, pratet litt, men bortsett fra at jeg var litt kåt og "nøden", så var det ikke noen sterke følelser. Han ble med meg hjem, og etter noe klining, så brukte vi ikke så lang tid på å komme tilsengs. Hadde veldig bra sex, med en ekstra "runde" om morgenen, Deretter ble det en klem og et kyss før han dro. Dette skjedde for et par uker siden, og vi har ikke vært i kontakt med hverandre etter det, selv om vi har hverandres tlf nr.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2006 #4 Skrevet 22. februar 2006 Brukbart sjansespill i forhold til kjønnsykdommer spør du meg!
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2006 #5 Skrevet 22. februar 2006 Forferdelig. Han var kjekk og grei men når det kom til prestasjoner og det å behandle kvinner riktig oppførte han seg klønete og patetisk. Mannen viste seg å være en pingle.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2006 #6 Skrevet 22. februar 2006 Brukbart sjansespill i forhold til kjønnsykdommer spør du meg! ← De aller, aller fleste ønsker begge i et ONS å bruke kondom. Folk er da ikke helt bortreist?
Samantha Skrevet 22. februar 2006 #7 Skrevet 22. februar 2006 Har hatt en ONS i heile mitt liv og det er 3 år sidan. Møtte en fyr på en uteplass i på ei øy i Thailand. Vi dansa, flørta og kyssa litt heile kvelden. Så når han skulle følge meg heim så berre skjedde det. Veit kun fornavnet hans og sånn cirka kva by han kjem frå (Kongsberg eller Kongsvinger, er ikkje sikker på kva han sa ) Så følgte han meg heim. Vi kyssa litt meir, han sa det var koselig å møte meg (skulle berre mangle! ) og sidan det har eg ikkje sett han. Eg fikk forresten mail frå han et år etterpå, så eg veit visst etternavnet likevel når eg tenker meg om. Og ja; vi brukte kondom!
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2006 #8 Skrevet 22. februar 2006 De aller, aller fleste ønsker begge i et ONS å bruke kondom. Folk er da ikke helt bortreist? ← 15.8% bruker det, selv om muligens flere ønsker å bruke det. Det vil si at 84.2% som har tilfeldig sex ikke bruker kondom. I Norge, altså. http://www.dagbladet.no/nyheter/2000/05/02/202936.html
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2006 #9 Skrevet 22. februar 2006 Siste ons skortet det på kondomer, og samboeren hennes hadde bare noen minikondomer liggende, så det ble ikke store sakene foruten munnsex.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2006 #10 Skrevet 22. februar 2006 Fra Dagbladet. Nå tyder alt på at klamydia-tallene skyter i været. Vi ser dessverre at kjønnssykdommen klamydia holder seg stabil på cirka 12 500 tilfeller i året, og ser nå ut til å øke. For noen få år siden regnet vi med at klamydia var utryddet innen år 2000, sier han til Dagens Medisin. Javel det var jo bra at du gjør det! 12500 gjorde ikke det Man kan vel bare si at de var heldig at det "bare" var klamydia
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2006 #11 Skrevet 22. februar 2006 Fra Dagbladet. Javel det var jo bra at du gjør det! 12500 gjorde ikke det Man kan vel bare si at de var heldig at det "bare" var klamydia ← Det er nok fortsatt større sannsynlighet for å dø i trafikken enn å få hiv, så de færreste er nok redd for det, og da man i disse dager lett kan kvitte seg med Clamydia (bare man sjekker seg, da. Ikke alle som gjør det) er det mange her på bjerget som ikke tar dette så tungt. Men du vet aldri hvem den andre har ligget med, og hvem han/hun igjen har ligget med, så selv den du nå har en ons med ikke har ligget med en person fra sør fra Sahara, eller en homse eller en hore i Thailand, så kan kanskje den forrige denne igjen lå med har gjort det.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2006 #12 Skrevet 22. februar 2006 Det er nok fortsatt større sannsynlighet for å dø i trafikken enn å få hiv, så de færreste er nok redd for det, og da man i disse dager lett kan kvitte seg med Clamydia (bare man sjekker seg, da. Ikke alle som gjør det) er det mange her på bjerget som ikke tar dette så tungt. Hadde ikke turt og kjøre den taktikken!
Gjest lurven Skrevet 22. februar 2006 #13 Skrevet 22. februar 2006 Har hatt en ONS i heile mitt liv og det er 3 år sidan. Møtte en fyr på en uteplass i på ei øy i Thailand. Vi dansa, flørta og kyssa litt heile kvelden. Så når han skulle følge meg heim så berre skjedde det. Veit kun fornavnet hans og sånn cirka kva by han kjem frå (Kongsberg eller Kongsvinger, er ikkje sikker på kva han sa ) Så følgte han meg heim. Vi kyssa litt meir, han sa det var koselig å møte meg (skulle berre mangle! ) og sidan det har eg ikkje sett han. Eg fikk forresten mail frå han et år etterpå, så eg veit visst etternavnet likevel når eg tenker meg om. Og ja; vi brukte kondom! ← begge to?
Samantha Skrevet 22. februar 2006 #14 Skrevet 22. februar 2006 begge to? ← Hehe! Mitt forslag, men han måtte ha den på, så ja; det var et godt samarbeid!
Karro Skrevet 22. februar 2006 #15 Skrevet 22. februar 2006 (endret) Siste ONS....det er lenge siden det...hmm... Men jeg var ikke så fornøyd med den....var på fest og ble ganske full...ei vennine hadde med noen kamerater, og jeg dansa ganske heftig med den ene.... Endte med at vi dro hjem til meg.. han kjøpte med kondomer fra en bensinstasjon, men det kunne han spart seg, for da vi kom til meg fikk han den ikke opp Fikk litt dårlig oralsex og våknet plutselig tidlig om morgenen og fant han ved siden av meg i sengen..fikk panikk, gikk og kledde på meg og satte meg i stua.. han våknet heldigvis, og dro hjem... fikk en klem, og har verken sett eller hørt fra ham siden... Endret 22. februar 2006 av Karro
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2006 #16 Skrevet 22. februar 2006 og har aldri verken sett eller hørt fra ham siden... Får vel selv den beste til og ligge lavt i terenget
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2006 #17 Skrevet 22. februar 2006 Han har ikke noe å være stolt av nei.. ← Du da?
Lassie Skrevet 22. februar 2006 #18 Skrevet 22. februar 2006 Hmm... Da må jeg virkelig tenke langt, for det er jammen mange år siden! Teller liksom ikke med den første natten Lassiemannen og jeg hoppa til sengs, for vi ble jo kjærester. Nei, det er faktisk så mange år siden at jeg ikke husker det engang.
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2006 #20 Skrevet 23. februar 2006 Det begynner å bli noen år siden, ettersom jeg har hatt kjæreste de siste tre årene. Vi møttes på en studentfest; jeg var student og han var leid inn for å undervise klassen under oss en uke. Vi ble stående og tulle og prate - mer erting enn flørting, da jeg syntes han var en skikkelig rar fyr. Egentlig var jeg mer interessert i en annen (som han bodde hos, uten at det har så mye med saken å gjøre), men da jeg skjønte at sjansene mine der i gården var forspilt, og mitt nye bekjentskap uttrykte at han gjerne ville kline litt, takket jeg ja til det. Jeg tenkte egnetlig ikke på at kline = sex i visse tilfelle, men uansett bestemte vi oss for å dra hjem. Hjem, ja, jeg hadde mistet nøklene mine i løpet av festen, så vi lurte litt på det der. Det endte med at det kom en securitasvakt og låste oss inn (studentbolig). Kosta penger gjorde det også. Jeg hadde egentlig ikke så lyst på sex (fyren hadde avslørt seg som nærmest innsatt meed snus - smakte ikke spesielt opphissende), men det ble nå slik, da. Brukte kondom. Ga meg egentlig SVÆRT lite, annet enn mye god latter på grunn av fomling, merkelige formuleringer o.l. Dagen etter våknet jeg med noe fylleangst, og da han gikk på badet breiet jeg meg i hele senga (75 cm sovesofa, ikke vanskelig) så han skulle ta hintet om at han godt kunne gå hjem. Da slo det meg også at han jo bodde hos folk jeg kjente nokså godt, så planene om å holde denne greia hemmelig gikk fort i vasken. Velvel. Vi pratet litt, han var hyggelig og litt pinlig berørt over at jeg hadde ledd sånn kvelden før. Han sa han syntes jeg var en pen jente, jeg sa jeg syntes han var sinnsykt kjekk, og at jeg ikke skjønte hvorfor han måtte virke så rar og usikker, og så dro han. Et par måneder senere møtte jeg han igjen fordi han jobbet der jeg hadde praksis i forbindelse med studiene. Tror han ble litt overraska over å se meg igjen - og jeg trodde ærlig talt ikke det var DER han jobbet. Men vi hadde det hyggelig og morsomt sammen på jobb, og det skjedde (heldigvis) ikke noe mer. Et år etter møtte jeg han igjen på en tilsvarende fest - da prøvde han seg jommen igjen. Uten resultat den gangen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå