Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er d noen som har sendt varer i fra Temu i retur, og hvordan gjør dere det? Slik jeg skjønner det så må jeg skrive ut en retur lapp?
Har vært ganske fornøyd med d jeg har kjøpt tidligere, men nå bommet jeg. Også blir jeg ganske i tvil da man hører at klær og smykker fra der er kreftfremkallende🤔

Anonymkode: d8e54...d43

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sendt i retur flere ganger. Du merker hvilke varer du vil returnere, skriver ut returseddel og levere inn til postkontoret. Jeg får alltid pengene igjen fra Temu når pakken blir registrert hos posten, men har skjønt at det ikke er slik for alle. 

Anonymkode: e450f...59d

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har sendt i retur flere ganger. Du merker hvilke varer du vil returnere, skriver ut returseddel og levere inn til postkontoret. Jeg får alltid pengene igjen fra Temu når pakken blir registrert hos posten, men har skjønt at det ikke er slik for alle. 

Anonymkode: e450f...59d

har ikke skriver ..

Skrevet
Elskerminebarn skrev (49 minutter siden):

har ikke skriver ..

Du kan skrive ut returlapp der du leverer post. Vet ikke om det gjelder overalt, men her jeg bor kan man skrive ut returlapp hos post i butikk...

Anonymkode: f71f6...627

Skrevet

Har sendt mye retur og alltid fått igjen. En gang var pakken min forsinket, så da fikk jeg igjen penger for den. De mente den var kommet vekk. Om den formodentlig skulle dukke opp, noe den gjorde, kunne jeg beholde innholdet. Det var snakk om over 1000 kr. Tre ganger har det manglet produkt i pakken. Jeg har tatt kontakt og fått penger for gjenstanden. Jeg har aldri blitt behandlet dårlig av temu sålangt. Men skjønner jo at andre kan ha andre erfaringer.   Sende tilbake er enkelt. Gå inn på gjenstanden du vil sende tilbake, trykk på retur, oppgi årsak og om du vil ha pengene på original konto eller kredittkonto. Så skriver du ut returlapp. Om det er helthjem, må du finne et postkontor som sender det. Lykke til. 

Anonymkode: 17a08...e97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...