AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #1 Skrevet 31. august 2024 Er det sånn at man ikke avliver en hund om den har glede i å gå tur eller glede i mat? Selv om hunden har jursvulst. Har vært hos vetrinær. Anonymkode: 21b6a...463
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #2 Skrevet 31. august 2024 Min hund har jursvulster. Hun leker, spiser å oppfører seg helt vanlig. Hun er ni år å dyrlegen sier at det ikke er grunn til å tro at hun har noen plager av dette. Hun har hatt jursvulster i ca 3 år og de har vokst bare litt iløpet av årene. Anonymkode: 5d8f9...6aa
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #3 Skrevet 31. august 2024 De aller fleste jursvulster er godartede og hunden kan leve mange år med dem uten å plages. Anonymkode: 1afb8...ccb 1
CaptainColada Skrevet 31. august 2024 #4 Skrevet 31. august 2024 Min 12 år gamle tispe har jursvulster som hun har hatt i over 3 år, og plager henne ikke i fet hele tatt. Den har gått opp og ned i størrelse de årene. Jeg har bestemt at hun ikke skal opereres nå som hun er så gammel (rase med gjennomsnitt levealder på 12-14år)
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #5 Skrevet 31. august 2024 Hun vasker mye på jursvulstene da. Plages de veldig når de gjør det? Anonymkode: 21b6a...463
Mardina Skrevet 31. august 2024 #6 Skrevet 31. august 2024 Jeg avlivet min forrige hund, da hun ikke ville spise noe som helst, begynte å røyte mye (hun var en røytefri hunderase) og generelt virket uinteressert i det meste. Hun var ikke særlig interessert i å gå tur heller. Hun var da 12 år. Gikk mange runder med meg selv, før jeg tok den tlf til dyrlegen 💔 Det er aldri lett å ta den avgjørelsen på vegne av hunden sin, men noen ganger må man tenke på hva som er best for hunden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå