AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #1 Skrevet 31. august 2024 Han snakker mye om at det hadde vært enklere å vært sammen med barnemor når de har barn sammen. Vil han tilbake til henne? Anonymkode: 574e9...da9
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #2 Skrevet 31. august 2024 For en sårende uttalelse. Siden han snakker mye om det høres det ut som det. Om de har et veldig dårlig samarbeid om barna, barna sliter mye, savner han eller lignende kan det jo være det. Hadde konfrontert han. Anonymkode: bb24d...472
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #3 Skrevet 31. august 2024 Bruker han dette som et pressmiddel overfor deg? For at du skal være føyelig og redd for å miste ham? Hvis han virkelig mener det, så bør han pakke sakene og gjøre alvor av det han sier. Da har han ingenting å gjøre hos deg. Jeg ville uansett ha ansett en sånn fyr som uaktuell for meg. Anonymkode: 93a7c...4ad
petterm Skrevet 31. august 2024 #4 Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han snakker mye om at det hadde vært enklere å vært sammen med barnemor når de har barn sammen. Vil han tilbake til henne? Anonymkode: 574e9...da9 Det kan være et hjertesukk over at samarbeidet med barnemor er vanskelig, og at det hadde vært lettere om de bodde sammen. Det betyr ikke nødvendigvis at han savner henne som kjæreste/samboer/venn/sexpartner. 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #5 Skrevet 31. august 2024 Det tror jeg mange med delt omsorg har tenkt innimellom, fordi det er sant - det hadde vært lettere på mange områder ( tenker ikke på tilfeller med rus, vold, utroskap etc). Nå har man likevel gått fra hverandre, så på et eller annet tidspunkt har man veid fordeler og ulemper, og kommet fram til at dette var riktig. Ubetenksomt å so det til deg likevel, men tror ikke du behøver overtenke det. Anonymkode: 40ae3...dee 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #6 Skrevet 1. september 2024 Spørs jo litt hvilke kontekster han sier det i.. og er det annet som får deg til å tro han vil tilbake til henne? Jeg tenker kanskje det bare er et hjertesukk over alt stresset som følger med delt omsorg? Jeg snakket med min fraskilte kjæreste om han noensinne hadde angret en gang, og han har jo aldri vært i tvil om at de måtte skilles, men det var helt forferdelig i starten mtp barna. Og selv nå, når barna er voksne, så kan han kjenne på at det jo hadde vært best om de kunne blitt besteforeldre sammen. Uten at det er i nærheten av aktuelt, men når det kommer til akkurat alt rundt barna, så hadde vært enklere og bedre på alle måter om man fremdeles var sammen. Uten at det betyr at man vil bli sammen igjen. Det er bare et faktum, en sannhet. Det hadde nok vært enklere, om han kjæresten din fremdeles var sammen med barnemor. Men det i seg selv betyr ikke at han vil tilbake. Anonymkode: 66a42...1f0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå