Trampe Skrevet 20. februar 2006 #1 Skrevet 20. februar 2006 Nå har jeg søkt hit og dit etter diverse tester av badevekter, men jeg finner ingen. Jeg er visst dårlig å lete... Jeg skal kjøpe meg ei badevekt. Jeg vil ha ei som viser desimaler - ei elektronisk ei. Det er det eneste kravet. Men det finnes så mange merker på markedet.... Hvilken vekt har du, og er du fornøyd med den?
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2006 #3 Skrevet 20. februar 2006 Jeg har heldigvis ikke badevekt ← Ikkje vi heller. Og aldri skal vi ha nokon. Kvifor må du ha badevekt, Ithaca? *prøver å fraråde*
Impala Skrevet 21. februar 2006 #4 Skrevet 21. februar 2006 Jeg har denne badevekten, og er godt fornøyd med den. Ikke var den så dyr heller
Lizzie Skrevet 21. februar 2006 #5 Skrevet 21. februar 2006 Har en badevekt fra Ikea. Ikke den aller billigste, men en rund en i stål som kostet rundt 180 kroner om jeg ikke husker feil. Den er helt grei, men ikke mer en det.
Replica Skrevet 21. februar 2006 #6 Skrevet 21. februar 2006 Jeg har en digital vekt, som jeg mener å huske min mann betalte rundt 800 kroner for hvis jeg ikke tar helt feil. Jeg er derimot litt usikker på om jeg kan stole på den i alle tilfeller.
Trampe Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #7 Skrevet 21. februar 2006 Ikkje vi heller. Og aldri skal vi ha nokon. Kvifor må du ha badevekt, Ithaca? *prøver å fraråde* ← Fordi jeg vil følge med vekta mi. Så enkelt er det Takk til dere som har svart på spørsmålet mitt!
Krista83 Skrevet 21. februar 2006 #8 Skrevet 21. februar 2006 Det som du må huske på når du går på en PERSONVEKT (heter ikke badevekt) er at den står i vater og at den står på hardt gulv. Står den ujevn veier den ujevnt!! Mange vekter på markedet, billige og dyre, velg en i mellomskiktet!! Lykke til i jungelen. Krista
Arkana Skrevet 21. februar 2006 #9 Skrevet 21. februar 2006 Vi har en digital vekt fra Tefal. Har hatt den i årevis, veldig fornøyd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå