AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #1 Skrevet 30. august 2024 Jeg har skjønt at min standard for utvask er usedvanlig høy, men jeg har aldri opplevd SÅ elendig utvask som jeg opplevde sist jeg flyttet.. Gulvene var ikke engang støvsugd, selvsagt heller ikke vasket, dermed masse støv og klissete flekker. Tannkrem på speilet, tisseflekker og hår i do, en gammel dobørste som sto igjen, matrester på kjøkkenbenken og i fryseren. Ble helt sjokkert over at huseier tillot vår overtakelse i den tilstanden, og eier ble rimelig flau da jeg påpekte hvor dårlig utvasken var. Måtte få profesjonelt firma til å ta utvask, og jeg håper det ble trukket fra forrige leietakers depositum. Hva er det ekleste/verste du har opplevd ved overtakelse av ny leilighet? Anonymkode: 25a00...4ce
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #2 Skrevet 31. august 2024 Det var hakk i og tydelig merker etter seng (og seksuell aktivitet) på gulvet. En leietaker hadde boret hull i veggen og fjernet opplegget da hun flyttet. Halve komfyren var ødelagt, og jeg tør ikke bruke den halvdelen. Baderomsdøren har et stort hakk i seg. Det er noe svartmugg på kjøkkenet som er vegg i vegg med badet. Fryserdøren var ødelagt, og lot seg ikke reparere, så alt i fryseren blir krystallisert fort. Leiligheten var godt rengjort, sånn bortsett fra muggen. Jeg har ikke giddet å fikse noe av det etter overtakelse for tre år siden, men det har ikke blitt verre siden da. Familiemedlemmet jeg arvet av gav dem depositumet tilbake, men angret bittert da hun faktisk skjønte omfanget, men da orket hun ikke krangle. Anonymkode: 9996c...86b
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #3 Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Det var hakk i og tydelig merker etter seng (og seksuell aktivitet) på gulvet. En leietaker hadde boret hull i veggen og fjernet opplegget da hun flyttet. Halve komfyren var ødelagt, og jeg tør ikke bruke den halvdelen. Baderomsdøren har et stort hakk i seg. Det er noe svartmugg på kjøkkenet som er vegg i vegg med badet. Fryserdøren var ødelagt, og lot seg ikke reparere, så alt i fryseren blir krystallisert fort. Leiligheten var godt rengjort, sånn bortsett fra muggen. Jeg har ikke giddet å fikse noe av det etter overtakelse for tre år siden, men det har ikke blitt verre siden da. Familiemedlemmet jeg arvet av gav dem depositumet tilbake, men angret bittert da hun faktisk skjønte omfanget, men da orket hun ikke krangle. Anonymkode: 9996c...86b Du kan ikke bo i en leilighet full i mugg. Om det er synlig mugg i vegg som ligger inntil bad kan du jo tenke deg omfanget inni veggen! Anonymkode: a922a...2e5 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #4 Skrevet 1. september 2024 Det verste var vel egentlig svartmugg på soverommet. Kom hjem fra sykehuset med en nyfødt og hele ene veggen ved vinduet var fult i mugg. Flyttet rett ut da huseier mente vi bare måtte lufte for å bli kvitt det. Anonymkode: dbd84...683
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå