Gå til innhold

Norges dummeste. Ang mobbing av barn.Dere som har skolebarn som blir mobbet se 1 episode.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vendela gråter når hun skal stave et ord. Så mye kan faktisk mobbing prege barnet ditt langt opp i voksen alder. 

Heier på Vendela som viser det. 

Anonymkode: 134a1...32f

• Hjerte 7
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker at de som har barn som blir mobbet leser dette ❤️

Skrevet

Jaja  når dere er mere interessert  i overspising av rosiner

Skrevet

Har det slik selv jeg. Når man skal presentere seg for ei gruppe så kaldsvetter jeg. Er jo bare navnet mitt og hvor jeg jobber. Men lell. Det gjør så vondt at det hindrer meg i å melde meg på kurs. Som jeg sa til hun ene. Jeg kan godt bli med på flere slike kurs/møter. Men det som hindrer meg er nettopp det at jeg må si noe foran alle sammen. Hun hadde aldri tenkt over det. Og skulle ta det til etterretning. Hadde ikke tenkt tanken på at noen blir fysisk dårlig av det. 

Anonymkode: f96b3...5a7

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Husker selv på barneskolen da jeg skulle presentere tegningen min, og ett barn som stadig mobbet meg lo mens jeg viste tegningen frem. Det sitter enda inni meg så er fremdeles redd for å presentere noe...

Anonymkode: 79382...d7f

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Måte på å bli snurt for at tråden din ikke engasjerer

Anonymkode: 54945...86e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Husker selv på barneskolen da jeg skulle presentere tegningen min, og ett barn som stadig mobbet meg lo mens jeg viste tegningen frem. Det sitter enda inni meg så er fremdeles redd for å presentere noe...

Anonymkode: 79382...d7f

Hvor gammel er du nå? Hvis en eneste enkelthendelse på barneskolen hemmer deg i ditt voksne litt må du ta tak og jobbe litt med deg selv, for din egen del. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor gammel er du nå? Hvis en eneste enkelthendelse på barneskolen hemmer deg i ditt voksne litt må du ta tak og jobbe litt med deg selv, for din egen del. 

Litt = liv

• 3 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.8.2024 den 11.11):

Hvem spiser rosiner?

Anonymkode: 98596...36c

Skrevet

Jeg ble selv mobbet som barn, og fikk skikkelig vondt av Vendela i det programmet. 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...