AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #1 Skrevet 30. august 2024 Hadde en greie med en fyr i noen år, det varte i 2-3 år men jeg gikk aldri inn i noe seriøst med han, virket som han ville noe seriøst på slutten (men jeg vet ikke) men da hadde jeg driti meg ut med et par ting som jeg ikke vet han vet om.. Jeg ser nå i ettertid han har fått et barn, noe han aldri nevnte til meg eller noen, han latet som ingenting, så jeg misstenker han enten hadde en kjæreste men var VELDIG god på å skjule han hadde og hun har tydeligvis kanskje tillatt det også kanskje? De er ikke sammen nå, tror jeg, for han er jo på tinder. greia er at han følger meg, men har fjernet meg så jeg ikke kan se hva han driver med, men han kan se hva jeg driver med? hva er greia når mannfolk gjør sånne ting? Er det fordi de prøver å få en kvinne tilbake men opptatt av hva vi andre gjør? Anonymkode: 1a16f...12e
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #2 Skrevet 30. august 2024 23 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde en greie med en fyr i noen år, det varte i 2-3 år men jeg gikk aldri inn i noe seriøst med han, virket som han ville noe seriøst på slutten (men jeg vet ikke) men da hadde jeg driti meg ut med et par ting som jeg ikke vet han vet om.. Jeg ser nå i ettertid han har fått et barn, noe han aldri nevnte til meg eller noen, han latet som ingenting, så jeg misstenker han enten hadde en kjæreste men var VELDIG god på å skjule han hadde og hun har tydeligvis kanskje tillatt det også kanskje? De er ikke sammen nå, tror jeg, for han er jo på tinder. greia er at han følger meg, men har fjernet meg så jeg ikke kan se hva han driver med, men han kan se hva jeg driver med? hva er greia når mannfolk gjør sånne ting? Er det fordi de prøver å få en kvinne tilbake men opptatt av hva vi andre gjør? Anonymkode: 1a16f...12e Dette er ikke noe som er forbeholdt menn. Men for å svare på spørsmålet ditt. Det er for at han vil ikke at du skal ha innsyn i hans liv. Blir egentlig synsing for min del..tror han «skjuler» livet sitt for deg. Kontrollteknikk? Hvorfor gir du han innsyn til deg? Uavhengig så virker han som en rundbrenner. Leave shit in the fort. Anonymkode: 66c42...28a 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #3 Skrevet 30. august 2024 ... en fyr, som du var i et useriøst forhold med i 2-3 år har fjernet deg, så du ikke kan følge med på livet hans, og det er av betydning for deg? Og du vet at han er på Tinder, faktisk. Det var et useriøst forhold, dere er jo tydelig ikke sammen nå og basert på det du skriver så er det ikke er sånn at dere slo opp i går heller akkurat. Er ikke sikkert at han skjulte at han skulle bli far, kanskje han selv ikke visste om barnet før moren krevde barnebidrag? One night stand babies happens. Uansett ikke noe du trenger å bry deg om når dere ikke er sammen en gang. Og om han legger ut bilder av barnet, så er det naturlig at han reduserer antallet som har innsyn til profilen sin. For han er du bare en eks uten stor betydning vil jeg anta. Get over him. Move on. Anonymkode: 49702...0a5 2 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #4 Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): ... en fyr, som du var i et useriøst forhold med i 2-3 år har fjernet deg, så du ikke kan følge med på livet hans, og det er av betydning for deg? Og du vet at han er på Tinder, faktisk. Det var et useriøst forhold, dere er jo tydelig ikke sammen nå og basert på det du skriver så er det ikke er sånn at dere slo opp i går heller akkurat. Er ikke sikkert at han skjulte at han skulle bli far, kanskje han selv ikke visste om barnet før moren krevde barnebidrag? One night stand babies happens. Uansett ikke noe du trenger å bry deg om når dere ikke er sammen en gang. Og om han legger ut bilder av barnet, så er det naturlig at han reduserer antallet som har innsyn til profilen sin. For han er du bare en eks uten stor betydning vil jeg anta. Get over him. Move on. Anonymkode: 49702...0a5 Jeg er ikke ute etter å høre din versjon, det er mye mer personlige greier men som jeg ikke forteller her fordi man vet jo aldri om personen er på KG selv, og kjenner igjen mye, men har en venninne som selv opplevde en hun datet et par ganger fjernet henne som følger, men han kunne se alt hva hun holdt på med. Anonymkode: 1a16f...12e
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #5 Skrevet 30. august 2024 Er egt bare ute etter hvorfor sånne ting skjer. Hvorfor kan han ikke bare fjerne meg slik han ikke ser hva jeg heller holder på med? Anonymkode: 1a16f...12e
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #7 Skrevet 30. august 2024 Hvorfor har du så behov for å luske? Anonymkode: f03ab...973 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #8 Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor har du så behov for å luske? Anonymkode: f03ab...973 Er ikke det som er poenget, jeg lurer på HVORFOR, som kan bety om han vil ha meg ut av livet osv, hvorfor, er ikke vits å publisere ting her på KG, den siden her burde vært lagt ned eller at folk bare slutter å henge her en dag siden når folk bare skal angripe eller stille dumme spm, er det ingen som gidder å være her mer, jeg lurer på hvorfor menn gjør sånt!!! Hva har det med lusking å gjøre. Anonymkode: 1a16f...12e 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #9 Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er ikke det som er poenget, jeg lurer på HVORFOR, som kan bety om han vil ha meg ut av livet osv, hvorfor, er ikke vits å publisere ting her på KG, den siden her burde vært lagt ned eller at folk bare slutter å henge her en dag siden når folk bare skal angripe eller stille dumme spm, er det ingen som gidder å være her mer, jeg lurer på hvorfor menn gjør sånt!!! Hva har det med lusking å gjøre. Anonymkode: 1a16f...12e Fordi han ikke vil at du skal se!!!!! Anonymkode: a4666...a1f 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #10 Skrevet 30. august 2024 Er det ikke sånn utro menn holder på? De skjuler familielivet sitt for damer de potensielt kan få seg ett ligg fra. Anonymkode: 7e1c1...cd5
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #11 Skrevet 30. august 2024 16 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er ikke ute etter å høre din versjon, det er mye mer personlige greier men som jeg ikke forteller her fordi man vet jo aldri om personen er på KG selv, og kjenner igjen mye, men har en venninne som selv opplevde en hun datet et par ganger fjernet henne som følger, men han kunne se alt hva hun holdt på med. Anonymkode: 1a16f...12e Jamen, så bare fjern han tilbake da? Er jo ikke noe større problem enn det. Er ikke sikkert han tenkte på at han fulgte deg tilbake en gang, men bare gikk over listen over personer med tilgang til profilen hans og fjernet derifra, uten å gå inn på hver enkelt for å slutte å følge dem i tillegg. Det er aldri en og samme grunn til at personer gjør som de gjør, og jeg har helt sikkert fjernet noens tilgang til min profil, uten å tenke over at jeg følger de tilbake. Så hvis du vil ha svar på hvorfor, så må du faktisk spørre han, for det er bare han som vet... Men jeg hadde nå heller bare blokkert fyren og gått videre med livet. Anonymkode: 49702...0a5 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #12 Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Er det ikke sånn utro menn holder på? De skjuler familielivet sitt for damer de potensielt kan få seg ett ligg fra. Anonymkode: 7e1c1...cd5 Men jeg snakker faktisk ikke med han lenger heller, men han var alltid veldig opptatt av meg. Jeg kanskje avviste han siste tiden, angrer litt, men jaja Anonymkode: 1a16f...12e
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #13 Skrevet 30. august 2024 Han har ikke noe interesse av at du skal ha innsyn i livet hans, fordi dere var en useriøs greie for noen år siden. Man trenger ikke dele sosiale plattformer med hvert eneste menneske som man har vært i kontakt med… Anonymkode: ec9b3...769
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #14 Skrevet 30. august 2024 Kanskje han deler innlegg og/eller bilder av barnet også ønsker han å bare dele med nærmeste familie og venner? Tror ikke du skal legge så mye i det. Det har nok absolutt ingenting med deg personlig å gjøre. Hvis du ikke vil han skal se dine innlegg så kan du gjøre det samme. Anonymkode: 3902a...5be
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #15 Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Men jeg snakker faktisk ikke med han lenger heller, men han var alltid veldig opptatt av meg. Jeg kanskje avviste han siste tiden, angrer litt, men jaja Anonymkode: 1a16f...12e Skjønner at du er opphengt i ham, og håper at dette skyldes at han er interessert i deg. Kanskje han har oppfattet/hørt at du følger med på hva som skjer i livet hans, og at han derfor ønsket å stoppe det. Ingen her inne kan vite hva han tenker. Saken er den at hvis han hadde vært oppriktig interessert i deg, så ville du hatt kontakt med ham. Dette er den harde sannheten, og som man bare må innrette seg etter. Han virker heller ikke som en kar du burde satse på... Den beste løsningen for å stoppe å tenke på en person, er å distansere seg. La det fare. Anonymkode: 4bea0...045
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå