Gå til innhold

Bare digital invitasjon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor rart er det å bare sende digitale invitasjoner (som er litt fancy med en animasjon av en konvolutt som åpnes etc) istedenfor å sende invitasjoner i posten?

Anonymkode: b4e4e...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ikke det er rart i det hele tatt. Det er miljøvennlig og helt i tiden! 

Anonymkode: 303bc...88d

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge alle får den, kan se den og kan svare.. det er det viktigste.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er rart. Billig, raskt og miljøvennlig, og man får respons om det er feil i adressen.

Anonymkode: 9ee71...f4e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er små kjipt og føles gjerrig og upersonlig. Så mye koster det ikke å sende ut fysisk invitasjon.

Anonymkode: eeb0c...dbc

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Invitasjoner blir som regel kastet uansett, så jeg synes det er smart. Bare pass på at det er noe de kan laste ned og ta vare på når de skal dobbeltsjekke dato, tid og sted. Og noen kommer til å "miste" eposten og be deg om å sende invitasjon på nytt, så veldig greit med pdf-/bildebackup.

Anonymkode: d01de...6d1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes fysisk invitasjon er borkastet og rotete. Send digital og bruk tiden og pengene på noe bedre

Anonymkode: 74b4b...924

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes digital invitasjon er veien å gå i 2024. Mer klimavennlig og enklere. Invitasjoner er jo søppelmat. 

Anonymkode: 3c5f0...874

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hva det inviteres til det. Bursdag eller en fest ja send digitalt. Men jeg synes det er fortsatt koselig å få invitasjon til bryllup i posten. 

Anonymkode: 14b0a...aa6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Spørs hva det inviteres til det. Bursdag eller en fest ja send digitalt. Men jeg synes det er fortsatt koselig å få invitasjon til bryllup i posten. 

Anonymkode: 14b0a...aa6

Jeg er litt enig i denne. Det er litt staselig å få brev med invitasjon til bryllup eller konfirmasjon, det er litt høytidlig. Når det er sagt hadde jeg ikke reagert negativt på digital invitasjon, jeg hadde bare tenkt at det er vel sånn det gjøres nå. Og virker jo som de fleste i tråden her foretrekker det 😊 

Anonymkode: 4741e...352

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville ikke ramlet meg inn å sende invitasjonen digitalt. Den bør være på papir, synes jeg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antall invitasjoner har noe å si også tenker jeg. Vi skal ha ca 18 gjester og alle er folk vi møter såpass ofte at vi kan levere invitasjon i hånda. Likevel vil jeg helst sende i posten fordi det føles mer stas for meg😂

Anonymkode: 3c66b...56d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysisk postkasse sjekker jeg så sjelden at da får jeg nok ikke invitasjonen før bryllupet er over 😅

Anonymkode: ff2d5...972

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått invitasjon på sms, det funket utmerket. 

Anonymkode: 96a0c...9ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok ikke reagert på å få det, men hadde aldri sendt det selv.
Syns det er mer "høytidlig" med en skikkelig invitasjon.

Anonymkode: b5431...0f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sender ut fysisk invitasjon. Synes en såpass formell anledning krever fysisk invitasjon. Veldig kjekt å få noe hyggelig i posten, kjekt å kunne henge opp og glede seg til det som skal skje når man ser den. Jeg liker selv veldig godt å få fysiske ting fremfor digitale, men vi skriver på invitasjonen hjemmesiden hvor all info er oppgitt utfyllende med svar på alle tenkelige spørsmål og sånt.

Anonymkode: 9a9fb...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 30.8.2024 den 22.41):

Hvor rart er det å bare sende digitale invitasjoner (som er litt fancy med en animasjon av en konvolutt som åpnes etc) istedenfor å sende invitasjoner i posten?

Anonymkode: b4e4e...0d6

Tenker det er en kjip invitasjon 

Anonymkode: 55645...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke noe galt i det så lenge alle gjestene er digitale.

Anonymkode: 3337f...6fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ringt eller sendt sms. Ingen har reagert negativt ihvertfall.

Jeg skjønner den med at noen synes fysisk invitasjon er koselig men for meg og min partners del er det helt unaturlig å sende invitasjon i posten. Jeg mener at bryllup som det meste annet skal være relevant for det det gjelder. Andre ting vi dropper er fotograf, gaver, gavebord, takkekort, pynt og blomster.

 

Anonymkode: 9d5a9...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har laget en pen digital invitasjon på Canva som vi har sendt ut som PDF med masse info. Skal ha ett lite bryllup med 15 gjester (kun familie) 😊

Anonymkode: 841cd...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...