AnonymBruker Skrevet 30. august #1 Del Skrevet 30. august Jeg har hatt mensen den 02.08, betyr det at EL var den 16.08, altså 14 dager etter første mensdag? Anonymkode: 819a5...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #2 Del Skrevet 30. august Hvordan skal vi vite det? Anonymkode: a7855...ddd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #3 Del Skrevet 30. august Nei, det er ingen automatikk at eggløsning skjer 14 dager etter første syklusdag, men eggløsning skjer ca 12-14 dager før mens. Altså betyr det at når du får menstruasjon, vet du at for ca 12-14 dager siden hadde du eggløsning. Men man kan ikke vite på forhånd eksakt dag for eggløsning, selv om man har relativt stabile sykluser. Hos meg har eggløsning vært ca syklusdag 21-23, og ofte variabelt fra syklus til syklus. For å finne eggløsning bør man teste etter det. Anbefaler clearblue monitor eller advanced eggløsningstest fra samme merke. Anonymkode: d3520...b2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #4 Del Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg har hatt mensen den 02.08, betyr det at EL var den 16.08, altså 14 dager etter første mensdag? Anonymkode: 819a5...4ad Nei det er ikke slik det fungerer. Alle har ulik syklus. Eggløsning skjer ikke på en fast dag i syklusen. Anonymkode: 3ed55...8c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå