Gå til innhold

Hvordan startet det «forbudte» forholdet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du som er eller har vært utro med en som er singel eller som kanskje er i et forhold, akkurat som deg, hvordan startet det og hvordan utartet det seg?

Var dere kollegaer som flørtet i fylla og havnet i samme seng? Eller kanskje til og med falt for fristelsen helt uten å være påvirket?

Eller var du kanskje ute en helg og plukket opp noen tilfeldig?

Var det med overlegg slik at du søkte etter en elsker på Tinder eller lignende? 

Her er alle unnskyldninger legitime, vil gjerne høre 😏

Og meg selv? Ikke vært utro mot min mann, men hadde hatt muligheten i sommer. Har tenkt mye på hva som kunne skjedd hvis jeg ikke hadde stoppet.

Anonymkode: a6b53...3e2

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sendte bare melding til en jeg pleide å treffe da jeg var yngre. Trengte ikke å si hva jeg tenkte på, for han skjønte tegninga med en gang. Om jeg ikke hadde en som han tilgjengelig ville jeg nok aldri ha vært utro, for det frister ikke å ha sex med en ukjent og jeg treffer omtrent aldri menn jeg kunne tenke meg å ligge med. Også føltes det litt trygt fordi jeg kjenner ham fra før. 

Han er singel og jeg er gift

Anonymkode: 12ce2...9e1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møttes på fest i forbindelse med jobb/leverandører. God kjemi, delte litt info, tok litt kontakt sporadisk også ballet det på seg! 

Anonymkode: 5591d...fff

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet med blikkontakt på trening i noen måneder. Det bygde seg opp en vill seksuell spenning mellom oss, uten at det var meningen, da jeg er i et forhold. 

Vi så hverandre ofte ute på byen også, men siden han visste jeg var i forhold og jeg ikke hadde intensjoner om å være utro så snakket vi aldri sammen. Men en kveld ute på byen klarte han ikke mer. Han kom bort til meg og sa noe lignende som «du er hu fine treningsjenta jo, du ser nydelig ut i dag» og bare dro meg inn på do og der begynte vi å kline ganske intenst. Så ga vi hverandre snap og har nå vært elskere i 2 år, både emosjonelt og seksuelt.

Var absolutt ikke med overlegg og jeg prøver hver dag å avslutte det jeg og elskeren har sammen, men det er umulig når det er følelser involvert og vi fortsatt ser hverandre på trening.

Anonymkode: 5d571...271

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker said:

Startet med blikkontakt på trening i noen måneder. Det bygde seg opp en vill seksuell spenning mellom oss, uten at det var meningen, da jeg er i et forhold. 

Vi så hverandre ofte ute på byen også, men siden han visste jeg var i forhold og jeg ikke hadde intensjoner om å være utro så snakket vi aldri sammen. Men en kveld ute på byen klarte han ikke mer. Han kom bort til meg og sa noe lignende som «du er hu fine treningsjenta jo, du ser nydelig ut i dag» og bare dro meg inn på do og der begynte vi å kline ganske intenst. Så ga vi hverandre snap og har nå vært elskere i 2 år, både emosjonelt og seksuelt.

Var absolutt ikke med overlegg og jeg prøver hver dag å avslutte det jeg og elskeren har sammen, men det er umulig når det er følelser involvert og vi fortsatt ser hverandre på trening.

Dette er mitt  største mareritt.

Anonymkode: 77790...bc2

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Prøv hardere i morgen. Nå har kjæresten din vært fanget i hele 2 år, det er på høy tid at du slipper h*n fri.

Burde vært fengselsstraff for alle dager dere har bedratt noen, 2 år kastet bort hvor det kunne vært fine minner men det bare var løyn.

Ikke fortell du har vært utro, det blir for jævlig. Si du ikke føler det samme, så respekterer du vedkommende nok til å være snill fra nå av. Serriøst, ha litt vett i skallen din.

Anonymkode: 98fe0...85e

• Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du som er eller har vært utro med en som er singel eller som kanskje er i et forhold, akkurat som deg, hvordan startet det og hvordan utartet det seg?

Var dere kollegaer som flørtet i fylla og havnet i samme seng? Eller kanskje til og med falt for fristelsen helt uten å være påvirket?

Eller var du kanskje ute en helg og plukket opp noen tilfeldig?

Var det med overlegg slik at du søkte etter en elsker på Tinder eller lignende? 

Her er alle unnskyldninger legitime, vil gjerne høre 😏

Og meg selv? Ikke vært utro mot min mann, men hadde hatt muligheten i sommer. Har tenkt mye på hva som kunne skjedd hvis jeg ikke hadde stoppet.

Anonymkode: a6b53...3e2

En mann tok kontakt på sosiale medier etter at jeg og en venninne traff han på byen. Vi har kontakt på snap. Han er i et forhold.

Han andre tok kontakt på messenger. Holdt han på avstand en stund, før jeg godtok han på snap. Han er gift.

Jeg har ikke vært fysisk med noen av dem, og kommer heller ikke til å gjøre det, med mindre jeg er hundre prosent sikker på hvor seriøse de er. 

Jeg snakker med folk på byen, er blid og hyggelig, men jeg plukker ikke opp folk. Det er ikke min stil kjenner jeg.

Grunnen til at jeg gjør det slik som jeg gjør det, er at jeg har blitt skuffet så mye tidligere av min X som jeg var gift med....

Så vil jeg være sikker på at jeg har gjort det riktige valget. Det er viktig for meg.

Nå kommer jeg sikkert til å bli halshogd her inne, men det får så være...

Jeg fortjener en mann som elsker meg for den jeg er, og som er villig til å gå gjennom ild og vann for å få meg. Så gjør jeg det samme for han. Og skulle det vise seg at det blir ingen av dem så kan jeg være alene.

Jeg vil heller være alene, enn sammen med en mann som jeg ikke er kompatibel med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det startet over hekken i hagen. Som klipt ut av en eller annen dårlig film.

Min mann mye på reise, hans kone liggende inne. Vi begynte med å leke med barna, men endte med å leke med hverandre🤷‍♀️ 

Vi har holdt på av og på i snart ti år. Jeg flyttet til et annet sted langt unna for flere år siden og har senere skilt meg. 

Det siste året har vi møttes mye, og snakker om å flytte sammen når de yngste barna snart er ferdig på ungdomsskolen.

Anonymkode: 8576b...7d8

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg sendte bare melding til en jeg pleide å treffe da jeg var yngre. Trengte ikke å si hva jeg tenkte på, for han skjønte tegninga med en gang. Om jeg ikke hadde en som han tilgjengelig ville jeg nok aldri ha vært utro, for det frister ikke å ha sex med en ukjent og jeg treffer omtrent aldri menn jeg kunne tenke meg å ligge med. Også føltes det litt trygt fordi jeg kjenner ham fra før. 

Han er singel og jeg er gift

Dette er vel bare et micro-utroskap uten sex? men som oftes vil noen ha den "garanti", før det blir slutt med partneren.
Og utroskap finnes av mange forskjellige årsaker og kombinasjoner:

1. Notorisk utro.. da driter man som regel i partneren, og om at det blir oppdaget..
  2. Brudd utro.. da brukes utroskap for å bli kvitt partneren.. Direkte bevis eller i form av sladder..
  3. Utroskap i fylla.. er som oftes enkelt tilfelle.. Bonanger, men holder likevel klokelig kjeft..
  4. Utroskap for spenning og gøy.. oppleves som adrealinkick..
  5. Utroskap fordi du er nymfomanisk kåt.. Altså sexavhengig
  6. Utroskap med en ny partner, for å ha "garanti" etter trussel om brudd med partner.
  7. Utroskap som hevn.. brukes som redskap for indirekte straff når man gjentatte ganger har blitt krenket av partner.
  8. Utroskap pga eiersyk partner.. der nektelse av sex og onani finnes parforholdet..
  9. Utroskap skjer ofte av løgn av den utroe, eller holde igjen status av forhold..
  10. Utroskap pga. manglende emosjonell kontakt (og interesse) med partner hjemme, der man har prøvd og prøvd men blir behandlet som et møbel i huset.

Hvilke årsak hadde du TS hatt, for et evt. utroskap?

Jeg har aldri vært utro, men har blitt bedratt..
Den nr 9, har jeg opplevd mange ganger som singel, og mange ganger med samme person.. Og det er ikke noe jeg kan gjøre med, for jeg er heller ingen sladderhank til noen som vil meg godt🥰🙈

Endret av Bamseklemmer
Tilført fra bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (5 minutter siden):

Dette er vel bare et micro-utroskap uten sex? men som oftes vil noen ha den "garanti", før det blir slutt med partneren.

1. Notorisk utro.. da driter man som regel i partneren, og om at det blir oppdaget..
  2. Brudd utro.. da brukes utroskap for å bli kvitt partneren.. Direkte bevis eller i form av sladder..
  3. Utroskap i fylla.. er som oftes enkelt tilfelle.. Bonanger, men holder likevel klokelig kjeft..
  6. Utroskap med en ny partner, for å ha "garanti" etter trussel om brudd med partner.
  7. Utroskap som hevn.. brukes som redskap for indirekte straff når man gjentatte ganger har blitt krenket av partner.
  8. Utroskap pga eiersyk partner.. der nektelse av sex og onani finnes parforholdet..
  9. Utroskap skjer ofte av løgn av den utroe, eller holde igjen status av forhold..

Den nr 9, har jeg opplevd mange ganger som singel, og mange ganger med samme person.. Og det er ikke noe jeg kan gjøre med, for jeg er heller ingen sladderhank til noen som vil meg godt🥰🙈

Til den kommentaren øverst. Vi har sex så det er ikke micro-utroskap. Jeg bare skriver hvordan det startet; med en enkel melding. Som ble til flørting, sexting og treff. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Til den kommentaren øverst. Vi har sex så det er ikke micro-utroskap. Jeg bare skriver hvordan det startet; med en enkel melding. Som ble til flørting, sexting og treff. 

Ok, så dere hadde ingen grunn, eller årsak som jeg ramset opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (24 minutter siden):

Du glemte et punkt. 
10: utroskap pga manglende emosjonell kontakt (og interesse) med partner hjemme, der man har prøvd og prøvd men blir behandlet som et møbel i huset. 
Oppmerksomhet fra noen utenfra kan dermed føre til at man tråkker over grensa.

Anonymkode: b859d...3d6

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (10 minutter siden):

Ok, så dere hadde ingen grunn, eller årsak som jeg ramset opp?

Var det fasit du ramset opp? I så fall det fullstendig bortkastet!

Anonymkode: 55c4b...638

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du glemte et punkt. 
10: utroskap pga manglende emosjonell kontakt (og interesse) med partner hjemme, der man har prøvd og prøvd men blir behandlet som et møbel i huset. 

Unnlot vel det punktet da det hadde slått rett inn under beltestedet.

Anonymkode: 55c4b...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du glemte et punkt. 

Opps.. takk.. det er jo en kjempeviktig årsak👏(redigerer den inn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du glemte et punkt. 

Du, og de andre, holder på med dette sviket i årevis, og forsøker å sutre over hvor fælt en har det. Møbel i huset, uffa meg.

Hvorfor i alle dager ikke ha baller nok til å skille dere?!

Helt utrolig åndssvakt å lese.

Anonymkode: cb7f5...4f7

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært elskerinne to ganger… vi jobbet sammen men ikke samme avdeling. Han ti år eldre enn den knisete tenåringen jeg var. Så startet det vell på en personalfest, med at jeg plutselig satt på fanget når det ikke var ledige seter og det ble litt kyssing så har det ballet på seg… neste gang litt fingring og bj på en bygdefest, og til slutt så var vi edru. Mye snapflørting frem og tilbake før han hentet meg en sen kveld og vi hadde sex på gjesterommet hans… men da våknet jeg til og avsluttet det. 

nr 2 møttes på samlingsbasert studie. Han virket som en som åpenbart var på jakt etter noe på si så jeg holdt meg på avstand. Mistenker han hadde noe med en annen i klassen. Men så la han meg til på snap og var åpenbart flørtete. Jeg var med på notene, nysgjerrig på hvor langt jeg kunne dra det. Skulle jo slette han neste dag… men vet ikke helt hva som skjedde. Ting gikk ikke som planlagt. Konkurranseinstinkt når jeg så han i nærheten av hun andre, sjarm ++ så gikk jeg langt over mine grenser. Ligge trygt inntil han var plutselig høydepunktet med studiesamlingene. Og vi bodde i samme by. Plutselig var han her når ungene var på trening, når han hadde en fridag og vi bar sammen på hans hytte alle dagene med hjemmeeksamen. Men han forlot aldri samboeren og fornuften tok meg når studiet var over. Da måtte jeg ikke møte han igjen så klarte å trappe ned før jeg slettet han…

Anonymkode: 35be4...6b4

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har vært elskerinne to ganger… vi jobbet sammen men ikke samme avdeling. Han ti år eldre enn den knisete tenåringen jeg var. Så startet det vell på en personalfest, med at jeg plutselig satt på fanget når det ikke var ledige seter og det ble litt kyssing så har det ballet på seg… neste gang litt fingring og bj på en bygdefest, og til slutt så var vi edru. Mye snapflørting frem og tilbake før han hentet meg en sen kveld og vi hadde sex på gjesterommet hans… men da våknet jeg til og avsluttet det. 

nr 2 møttes på samlingsbasert studie. Han virket som en som åpenbart var på jakt etter noe på si så jeg holdt meg på avstand. Mistenker han hadde noe med en annen i klassen. Men så la han meg til på snap og var åpenbart flørtete. Jeg var med på notene, nysgjerrig på hvor langt jeg kunne dra det. Skulle jo slette han neste dag… men vet ikke helt hva som skjedde. Ting gikk ikke som planlagt. Konkurranseinstinkt når jeg så han i nærheten av hun andre, sjarm ++ så gikk jeg langt over mine grenser. Ligge trygt inntil han var plutselig høydepunktet med studiesamlingene. Og vi bodde i samme by. Plutselig var han her når ungene var på trening, når han hadde en fridag og vi bar sammen på hans hytte alle dagene med hjemmeeksamen. Men han forlot aldri samboeren og fornuften tok meg når studiet var over. Da måtte jeg ikke møte han igjen så klarte å trappe ned før jeg slettet han…

Anonymkode: 35be4...6b4

Har du vurdert å finne deg en partner som verdsetter deg for den du er, hver dag, helt uten forbehold? 

Det er ganske deilig 🥰

Anonymkode: f60e1...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er single han har samboer.

Han er yngre enn meg.

Møttes via dating app. For FWB opplegg. Jeg visste ikke at han var opptatt.

Jeg ble og forelsket i mannen og klarte ikke avslutte når jeg fant ut om samboeren. Har prøvd å avslutte mange ganger. Prøvd å møte nye osv uten hell.

Nå har vi møttes i skjul i over 5,5 år så en får bare se hvor lenge det vil vare. Man får ett bånd til noen etter så mange år. Hvertfall jeg. Det er han som tar kontakt hele tiden.

Har ingen intensjon om å si fra til fruen om han. Det ansvaret har han. Jeg er single. 

Anonymkode: 06842...c84

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starta på snap , flørta masse på jobb også , jobber i samme bedrift . Var en veldig spennende tid å gå på jobb 🙈 han singel , jeg på vei ut av forhold . 

Anonymkode: 14f89...2d6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...