Gå til innhold

Vi er ikke i slekt men kan jeg få barn med «faren til mine barns tremeninger»??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hvordan folk kommer til å ta det. Ingen vet at vi er sammen (enda) jeg er snart 40år å ønsker så veldig ett barn til.
Gjerne med han jeg er med nå. Vi har vært av og på i 4år nå pga bosted men tenker å flytte sammen til jul. Han har unge voksne barn å mine er ungdommer. Mine og hans  barn har ikke hatt særlig  kontakt i oppveksten annet enn møttes på noen ferier og høytid ved få anledninger da de var barnehage/skolebarn.
Tror dere noen vil reagere på om vi fks fikk ett barn?
Han er da fetter til min eks mann.. 

Anonymkode: e9395...3d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde du skrevet FETTEREN til eksen min i hovedinnlegget så hadde flere skjønt det. Jeg visste hva tremeninger er, men spørs om alle leser tråden din.

Anonymkode: 75e13...c28

• Liker 7
Skrevet

Er ikke Noe problematisk med den overskriften ? Syns den er ganske ryddig! For d er det spørsmålet som sitter i meg..😀

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er ikke Noe problematisk med den overskriften ? Syns den er ganske ryddig! For d er det spørsmålet som sitter i meg..😀

Skriv "kan jeg få barn med min eksmanns fetter" og se hva som skjer 😅

Jeg tenker at det hadde jeg ikke gjort, dine barn kjenner jo sikkert denne fetteren, og nå blir han plutselig farsfigur og barna deres blir dine barns halvsøsken/tremeninger.. 

Anonymkode: 75e13...c28

Skrevet

Jeg kunne ikke vært sammen med eksen til min kusine ( dette blir jo hans synsvinkel i denne saken), men hvis det er ok for han så hvorfor ikke? Og det ikke er problematisk innad i deres familie? Du vil jo få ny svigers som er søsken til eks-svigers? 😂 bonusbestemor/gammeltante i ett 🙈 

Anonymkode: 70bcf...313

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg tolket den som "kan jeg få barn med fetteren min", så jo det kan fort bli misforstått.

Anonymkode: d683e...163

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kan du? Ja, det kan du. Vil det være greit for familiene deres? Det vet ikke vi. 

Anonymkode: 6eb6a...034

Skrevet

Det er jo ikke forbudt og det spørs jo helt på hvordan ting er innad med eksen og resten av familien. 

Kjennes det riktig eller er han nye bare et steg for å få enda ett barn for deg? Hvis du er i tvil er kanskje ikke dette forholdet riktig for deg?

Anonymkode: fc441...12b

Skrevet

Jeg tror de fleste hadde blitt irritert om fetteren / kusinen sin ble sammen med en man hadde barn med. Selv om man ikke har spesielt mye kontakt. 

• Liker 2
Skrevet

Forhold er jo innviklet å man kan ikke «styre» kjærligheten. Tro meg har prøvd. Vi har gitt opp å prøve å styre den biten der eller skamme oss for å være glad i hverandre selvom min eks har fam relasjon til han. 

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg tolket den som "kan jeg få barn med fetteren min", så jo det kan fort bli misforstått.

Anonymkode: d683e...163

Står jo tydelig først at vi ikke er i slekt og det er jo sånn når man har barn så har bana ens slekt man selv ikke er en del av..

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det er jo ikke forbudt og det spørs jo helt på hvordan ting er innad med eksen og resten av familien. 

Kjennes det riktig eller er han nye bare et steg for å få enda ett barn for deg? Hvis du er i tvil er kanskje ikke dette forholdet riktig for deg?

Anonymkode: fc441...12b

Han er jo det beste som har skjedd meg❤️

Skrevet

Hvis eksen din har nær kontakt med fetteren sin kan det bli rart. Ellers er det jo ikke noe problem med det.

Anonymkode: e301b...6c6

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Han er jo det beste som har skjedd meg❤️

Det håper jeg er barna dine…

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...