Gå til innhold

Sende dirty mld etter 6 dates?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, overskriften sier det jo.. 

Er det greit å sende dirty mld etter 6 dates og at vi har pratet i 2 mnd? 

Har ikke lyst å virke for sexfiksert bare😅 Men er glad i sex og nærhet så greit å vite det om meg også kanskje?😬

Er kvinne by the way.. 

Anonymkode: 5e687...c45

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, er vel på tide da. Trenger vel ikke gå rett på det som mest dirty, men heller signaler. Regner med det har vært litt seksuell spenning tilstede på noen av disse datene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meowmere skrev (Akkurat nå):

Ja, er vel på tide da. Trenger vel ikke gå rett på det som mest dirty, men heller signaler. Regner med det har vært litt seksuell spenning tilstede på noen av disse datene?

Altså, vi har hatt sex da.. flere ganger.. men kanskje ikke alle liker slike mld, tenkte at jeg kanskje tråkket over en grense.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Altså, vi har hatt sex da.. flere ganger.. men kanskje ikke alle liker slike mld, tenkte at jeg kanskje tråkket over en grense.. 

Ah, bare å sende da.

Litt av spenningen i starten er vel at man deler litt fantasier og bygger litt forventninger til det man kan gjøre når man treffes igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Så du har pratet med henne i flere måneder og hatt sex med henne, og er likevel ikke er i stand til å avgjøre hvorvidt hun er av de som vil sette pris på en sånn melding, hverken på generell basis eller fra deg spesielt. Men du tenker at vilt fremmede mennesker på nett kan gi deg fasiten...?

Anonymkode: 79ada...f37

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken død mann har du funnet deg? Har han enda ikke klart å pirre deg på mld? Da får du begyne da, om han lever. 

Anonymkode: 96b4c...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Så du har pratet med henne i flere måneder og hatt sex med henne, og er likevel ikke er i stand til å avgjøre hvorvidt hun er av de som vil sette pris på en sånn melding, hverken på generell basis eller fra deg spesielt. Men du tenker at vilt fremmede mennesker på nett kan gi deg fasiten...?

Ojsann, hvorfor så irritert💕 

jeg er kvinne forresten😏

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, etter 6 dater er det sikkert bare å kjøre på med det ☺️ 

Jeg sendte dirty meldinger til en mann i fjor, etter å ha møtt han en gang. Kjennes det riktig å sende den type meldinger, så er det vel bare å gjøre det. Jeg og han tenkte ganske likt, så derfor begynte vi med det. Og det føles i tillegg ganske spennende ;)

Anonymkode: 4b7fd...858

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.8.2024 den 18.18):

Ja, overskriften sier det jo.. 

Er det greit å sende dirty mld etter 6 dates og at vi har pratet i 2 mnd? 

Har ikke lyst å virke for sexfiksert bare😅 Men er glad i sex og nærhet så greit å vite det om meg også kanskje?😬

Er kvinne by the way.. 

Ja det er sikkert greit, gitt at dere har kjemi allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.8.2024 den 18.43):

Ojsann, hvorfor så irritert💕 

jeg er kvinne forresten😏

Jeg er ikke irritert, jeg er oppriktig undrende på hvorfor du stoler mer på ukjente på internett enn på deg selv og din egen kjennskap til dette mennesket. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, etter 6 dater er det sikkert bare å kjøre på med det ☺️ 

Jeg sendte dirty meldinger til en mann i fjor, etter å ha møtt han en gang. Kjennes det riktig å sende den type meldinger, så er det vel bare å gjøre det. Jeg og han tenkte ganske likt, så derfor begynte vi med det. Og det føles i tillegg ganske spennende ;)

Anonymkode: 4b7fd...858

Jeg liker det. Synes det er greit å begynne med litt 'forsiktig pirring' og så øke på. Jeg liker ikke at man viser alt, men overlater litt til fantasien. Det er deilig 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som kvinne kan du trygt gjøre det når dere har hatt sex flere ganger allerede, men det kan være greit å starte litt pent. Så du ikke gir han sjokk liksom.

Som mann ville jeg vært veldig forsiktig, det er ikke alle kvinner som liker sånt. Men så lenge man begynner litt forsiktig og smakfullt så kan man jo se an responsen og jobbe videre derfra. Eller stoppe om man merker laber interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter prating i TO MÅNEDER (!!!!) og 6 dates er det ikke bare okay med dirty mld det burde vært gjort for lenge siden om dere var seksuelt interessert i hverandre. Og dere burde ligget sammen for typ 4-6 uker siden. 

Anonymkode: c3b35...997

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...