AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #1 Del Skrevet 30. august 2024 Vi lurer på om vi skal ha fisk (ørret eller torsk, men tror torsk er litt for lett å overkoke) eller noe indrefilet av storfe som hovedrett i bryllupet. Er mange gjester, flere er litt kresne. Vi vil ha alternativer til allergikere/vegetarianer/andre restriksjoner. Men utover det kan vi bare ha én hovedrett. Jeg elsker ørret, men tenker kanskje indrefilet er et mer sikkert valg? Anonymkode: 2d893...0be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #2 Del Skrevet 30. august 2024 Jeg selv foretrekke fisk, men hadde gått for kjøtt til en stor forsamling - nettopp fordi jeg tror flere foretrekker det. Anonymkode: 65ca7...695 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 8. september 2024 #3 Del Skrevet 8. september 2024 Hva med ørret til forret om du skal ha tre retter? Skal du ha to så hadde jeg gått for kjøtt. Fisk er for risikabelt i forhold til tilberedning og servering synes jeg. Med mindre du har prøvesmakt retten på forhånd da selvfølgelig. Er ikke alle som er like gode på råvarebehandling, så det kommer an på kokkene som skal lage rettene. Kjøtt er mer bankers 😂. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 8. september 2024 #4 Del Skrevet 8. september 2024 Dersom flere er kresne ville jeg gått for kjøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #5 Del Skrevet 9. september 2024 De fleste jeg kjenner foretrekker nok kjøtt og er ikke så vant til fisk, jeg bestiller aldri fisk selv men vi har ofte fått det servert i selskaper med min manns jobb, ordentlig laget fisk er jo veldig godt! Anonymkode: c60ec...998 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #6 Del Skrevet 14. september 2024 Ørret er knallgodt, torsk synes jeg er trassig mat. Det sagt, ville jeg i et bryllup alltid valgt kjøtt, spesielt dersom folk er kresne. Er prosentvis mange flere som liker kjøtt enn fisk. Og fisk er vanskeligere i tilberedning til så mange også. Anonymkode: 2f703...18b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #7 Del Skrevet 14. september 2024 Hvilke retter er det som vurderes? Anonymkode: 36027...f36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå