Gå til innhold

Bitcoin cashback for bruk av kredittkortet. Noen som har prøvd?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har sett litt på NBX-kortet faktisk og har vurdert å prøve det.

Har du en vervelink? Da kan vi begge få noen fordeler 🙂

Anonymkode: 37a8a...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil 1% cashback i bitcoin si? skjønte ikke cashback opplegget🫣

Anonymkode: 3b1b2...762

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 % cashback i bitcoin betyr at du får tilbake 1 % av beløpet du bruker på et kjøp, men i form av bitcoin i stedet for norske kroner. For eksempel, hvis du bruker 1000 kr, får du 10 kr tilbake i bitcoin som legges til på kontoen din hos NBX. Husk bare å betale tilbake det du har brukt med kredittkortet i tide, så får du basically gratis bitcoin. Cashback blir utbetalt den 2. hver måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

1 % cashback i bitcoin betyr at du får tilbake 1 % av beløpet du bruker på et kjøp, men i form av bitcoin i stedet for norske kroner. For eksempel, hvis du bruker 1000 kr, får du 10 kr tilbake i bitcoin som legges til på kontoen din hos NBX. Husk bare å betale tilbake det du har brukt med kredittkortet i tide, så får du basically gratis bitcoin. Cashback blir utbetalt den 2. hver måned.

Takk☺️Det ser interessant ut da🧐Er ikke fornøyd med nåværende kredittkort(santander flexi).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Hvor mye er verdi på vervelink?☺️De to valgene mellom epost eller papirfaktura var litt snevert. Eller vil epost også bety e-faktura? Jeg måtte si opp et kredittkort da jeg glemte alle epost fakturaene😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brudd på regelen om å utgi seg for å være flere personer i én tråd. Tråden låses grunnet gjentatte forsøk på verving.

Rhodiola, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...