Ravenna Skrevet 20. februar 2006 #1 Skrevet 20. februar 2006 Jeg vet ikke helt hva som har feila meg, men jeg har vært slapp, trøtt, hatt litt vondt i bihuler, veldig hes i halsen, med noe feberfølese i en uke, etterfulgt av en uke med intens hodepine i bakhodet/nakken. Denne hodepinen sitter jeg med nå, og har aldri opplevd maken. Den dukket opp forrige mandag, og uken før der følte jeg meg syk i varierende grad. Jeg var i så bra form at jeg orket å trene den ene dagen, men ble skikkelig dårlig dagen etter. Jeg skjønner ikke så mye av dette. Jeg begynte på penicillinkuren på torsdag kveld. Nå er jeg innmari kvalm og har skikkelig vondt i magen som følge av medisinen, og jeg vet ikke om den har hjulpet meg eller ikke. Smerter i bihule/ansikt er forsåvidt borte, likeså er hesheten i halsen. Mulig den har hjulpet? Føler meg uansett dårlig enda, og hodepinen går ikke vekk. Ting er absolutt ikke som normalt. Frister også lite å gå tilbake til legevakten med 3-4 timers ventetid. Vet ikke hva jeg vil med dette. Kun legen kan finne ut hva som feiler meg. Noen som har erfart noe lignende kanskje?
Nella Skrevet 20. februar 2006 #2 Skrevet 20. februar 2006 Hatt det samme. Nå etter 2 uker sitter bare tørrhosten igjen. Først vondt i kroppen, trøtt, vonde bihuler. Så kom vond og sår hals, feber som kom og gikk i flere dager. Når det var over har jeg hatt mye vondt i hodet og bak øynene på en måte. Dette er noe som går og sitter i 1-2 uker på de fleste. Lillebror har bare halve klasser på skolen, fraværet er så stort. Jeg ble bra uten pencillin. Mot hodepine pleier jeg å ta en paracet og en ibux sammen og da hjelper det syns jeg.Istedet for 2 av samme sort. Det + enormt masse vann og te har hjulpet godt på. Vet ikke om du får så mye hjelp av dette bortsett fra at det er ihvertfall noe som går om dagen
-Fisken- Skrevet 20. februar 2006 #3 Skrevet 20. februar 2006 Det kan også ta tid før penicelinen virker, noen ganger faktisk også etter du har avsluttet kuren, f.eks ved bihulebetennelse. Det er masse puss som skal ut! (puss gjør at du blir tett.) God bedring!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå