AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #1 Del Skrevet 30. august 2024 Høres litt kvalmt ut å si, men jeg fyller straks 40 år og har ikke en eneste rynke eller linje i ansiktet. Har flere ganger blitt tatt for å være 10-12 år yngre. Så jeg er nyskjerrig på når jeg vil begynne å eldes synlig. Jeg er ca 5 kilo overvektig, og har et litt rundt ansikt med litt fylde i kinnenene. Det har kanskje litt å si? Min mor er 70 og har naturligvis en del rynker, min far har svært lite. Jeg har vært forsiktig i sola, spesielt de siste 15 årene. Når fikk du dine første rynker? Anonymkode: d531e...bb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #2 Del Skrevet 30. august 2024 Bare for å nevne det - det er ikke nødvendigvis rynker som gjør at man ser eldre ut, men det at ansiktet siger og mister formen. Kjenner folk som har rynker, men som blir tatt for å være yngre fordi ansiktet ikke har begynt henge. Anonymkode: d8fe1...765 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #3 Del Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Bare for å nevne det - det er ikke nødvendigvis rynker som gjør at man ser eldre ut, men det at ansiktet siger og mister formen. Kjenner folk som har rynker, men som blir tatt for å være yngre fordi ansiktet ikke har begynt henge. Anonymkode: d8fe1...765 Åh, det er jo også noe å tenke på! Jeg tar heller rynker enn hengefjes🥴 Kan man forebygge det på noen måte? ts Anonymkode: d531e...bb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #4 Del Skrevet 30. august 2024 Er 36 og har enda ikke noen rynker og ansiktet henger ikke noe nevneverdig heller. Enda. Driver med litt ansiktsmassasje, vet ikke om det hjelper. Kanskje. Anonymkode: 4401c...a76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #5 Del Skrevet 30. august 2024 Jeg er 42. Og har ingen synlige rynker. Kun litt rundt øynene når jeg smiler. Men kinnene er en annen historie... Tror straffen for at hunderhudsfettet ikke forsvinner, er at kinnene siger nedover. Uavhengig av overvekt. Holdt seg veldig fint til ca 40, da ble jeg fortsatt spurt om leg, men derfra begynte det å synes. Anonymkode: b42e5...efc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #6 Del Skrevet 30. august 2024 Da jeg ble 48, begynte jeg å se rynker i ansiktet. Nå er jeg 56 og ser litt rynker på magen og knærne. Men halsen og brystpartiet er helt rynkefrie og det er jeg glad for Glatte fine armer uten antydning til "grevinneheng". Så det er rynkene rundt munnen og knærne som er mest irriterende. Uten at jeg egentlig bryr meg. Føler meg uansett ganske heldig som har glatt og fin hud ellers. Anonymkode: 58b3f...ae0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 30. august 2024 #7 Del Skrevet 30. august 2024 Er 45 og har ingen rynker 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 30. august 2024 #8 Del Skrevet 30. august 2024 Begynte mellom 40 og 50, men så gikk jeg ned i vekt og rynkene kom. Tidligere hadde huden vanligvis tilpasset seg alle mine vekthopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #9 Del Skrevet 30. august 2024 Begynner å se fine linjer nå som jeg er 32. Det er vel ikke rynker, men de var ikke der for 10 år siden. Jeg har drukket mye alkohol og brukt tobakk. Og jeg bodde i solarium i tenårene Anonymkode: f6e90...314 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snöhvit Skrevet 30. august 2024 #10 Del Skrevet 30. august 2024 Jeg er 35 og har ikke rynker enda. Min mor har heller ikke spesielt med rynker alderen tatt i betraktning. Er veldig opptatt av hudpleie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #11 Del Skrevet 30. august 2024 Jeg er 43. Har kun smilerynker rundt øynene nettopp når jeg smiler. Min mor ble plutselig gammel når hun ble 70 år. Men hadde ikke så fryktelig mye rynker før det. Heller ikke mormora mi hadde så mye. Jeg har ei venninne som har en del dype rynker. Jeg synes hun er nydelig. Jeg er også veldig grå. Og jeg elsker det. For meg så er det ikke om å gjøre å se så ung ut. Jeg liker at jeg ser voksen ut. For jeg føler meg langt unna 43. Jeg føler at jeg er i 20 årene. Men jeg ser jo at jeg har helt andre tanker enn en ung voksen har. Anonymkode: 9bf57...5dc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #12 Del Skrevet 30. august 2024 Fikk sinna rynke rundt 25. Har nok anstrengt meg mye. Pannerynkene viste seg i stor grad å være tørr hud, for de som ikke er flink med fuktighetskrem, prøv. Begynt litt med retinol, men det har misfarget meg litt, andre som har opplevd det? Men det er riktig at det ikke bare er rynker som avslører alder, det er sigingen og volumtap. Merker det også på ansiktet mitt, i noen år nå er 30, så det fra 28 kanskje, men det hjelper litt å se på aldringsfilteret på snapshat. Må minne megselv på at jeg enda er ung 😅 Men jeg blir nok seende eldre ut enn mitt kull, selv om jeg aldri har røyket og ikke drikker alkohol. Nydelig lever og lunge kvalitet da, tar igjen på skryten om jeg en dag blir obdusert. Har vokst opp med å høre at mamma er så fin og folk som sier hun ser så ung ut, det har såret meg mest å sammenligne meg med henne fra et bilde rundt 6 år eldre enn meg og etter 3 barn og røyk så mye yngre ut en meg uten 😅❤️ Men så er hun vakrest i verden, så ikke så rart. Anonymkode: 73c4a...946 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #13 Del Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Begynner å se fine linjer nå som jeg er 32. Det er vel ikke rynker, men de var ikke der for 10 år siden. Jeg har drukket mye alkohol og brukt tobakk. Og jeg bodde i solarium i tenårene Anonymkode: f6e90...314 Tok også solarium, skulle aldri gjort det. Er veldig lys med rødlig hår, så var jo automatisk veldig mye blekere enn resten å det måtte forsvinne. Skrudde opp ansiktssola til det gjorde vondt. Alt for å bli brun, super skadelig. Anonymkode: 73c4a...946 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #14 Del Skrevet 30. august 2024 Jeg er 30, men fikk litt linjer i pannen da jeg var 25, så en god hudpleie hjalp ikke for min del 😅 Ser ellers ganske ung ut og ble legga for snus i dag. Anonymkode: d4812...da6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #15 Del Skrevet 30. august 2024 Eneste fordelen med å være overvektig er at rynkene ikke synes så godt. Desto mer synes de dersom er person har vært overvektig blir tynn, huden henger mer og blir mer rynkete da enn om man alltid har vært tynn. Jeg er 44 og har smilerynker ved øynene. Jeg har ikke fått kråketær ved leppene ennå, som jeg ser en del andre fra mitt årskull har fått. Jeg har derimot fått pigmentflekker, i fjor helt spesifikt. Disse fjernet jeg med reseptbelagt krem, men flekkene kom tilbake i sommer, så nå blir det straks ny runde m krem. Anonymkode: 3e31a...0fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #16 Del Skrevet 30. august 2024 Straks 40, og ser ingen enda. Spurte kona også, for å få et "nøytralt" synspunkt. Hun var enig. Ingen rynker. Anonymkode: 1a980...2b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #17 Del Skrevet 30. august 2024 Jeg er i første del av 50-årene. Har såvidt noen linjer i pannen, men bortsett fra det har jeg ikke rynker. Det er nok en kombinasjon av gener og godt kosthold/livsstil, antar jeg. Har bilder av både min oldemor og tipp-oldemor på fars morside, og heller ingen av dem hadde noe særlig rynker, selv i høy alder. Jeg synes oppriktig at rynker som vitner om levd liv gir flotte og levende ansikter! Det er alltid å foretrekke foran de som stivner i botox- og fillerbruk, med stive, mimikkløse ansikt! Anonymkode: 06711...fa6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #18 Del Skrevet 31. august 2024 Jeg er 34 år igjen har fått antydninger til fine linjer 🙂 Anonymkode: 0447f...e0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #19 Del Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (På 30.8.2024 den 17.29): Straks 40, og ser ingen enda. Spurte kona også, for å få et "nøytralt" synspunkt. Hun var enig. Ingen rynker. Anonymkode: 1a980...2b2 Kona di ser deg hver dag, spør noen som ikke har sett deg på lenge😉 Anonymkode: 20295...25a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #20 Del Skrevet 31. august 2024 Er 46 og har ikke fått rynker enda. Men merker at volum og beintap gjør sitt, så ser ut som alderen. Har hørt at jeg ser ut som alt fra 32 til 50 så det er nok avhengig av øyet som ser og hvilke forventninger folk har til aldringsprosessen. Har hørt at mange får ett "fall" etter overgangsalder en gang. Det akselererer jo eldre en blir. Bare å glede seg 😪 vi må alle uansett igjennom det. Tenker heller på å bevare helsa og mobilitet lengst mulig så får resten bare stå til. Anonymkode: 8d705...f46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå