Gå til innhold

Hvilken farge har jeg på bh-en under en hvit topp?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en helt hvit topp som jeg skal bruke i et selskap, og har kun svarte bher. 

Den er bittelitt gjennomsiktig, så lurer på om det ser best ut med svart, hvit eller hudfarget bh?

Anonymkode: a2a6e...368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var en stor greie på Tiktok for noen år siden hvor folk sverget til røde bher under hvite klær, det er tydeligvis fargen som vises minst gjennom. Har ikke prøvd det selv.

Anonymkode: c1df0...3fb

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri prøvd å skjule at jeg har bh på meg og har bestandig hatt en kontrastfarge på bh-en, men akkurat denne gangen tenker jeg at det kan være mer smakfullt med en beige bh, selv om jeg synes fargen er stygg og minner meg om kjerring bher som min mor på 85 år bruker.

Ts

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Million skrev (3 minutter siden):

Det er testet og står om mange steder på nettet, og det er visst rød bh som syns minst gjennom hvite klær.

Les bl.a. denne artikkelen i MinMote. De testet det.

Interessant👌

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg har en helt hvit topp som jeg skal bruke i et selskap, og har kun svarte bher. 

Den er bittelitt gjennomsiktig, så lurer på om det ser best ut med svart, hvit eller hudfarget bh?

Svart under gitt ser lite pent ut, enten det er bh eller truse. 
Tilnærmet lik din egen hud eller hvit er bedre enn svart. 

Folk skriver hudfarget i ulike tråder, men hvilken farge i fargepaletten er hudfarge?

Ts kan være både svært lys i huden, eller hun kan være svært mørk. Bh, truser og strømpebukser i alle hudens fargepalett finnes ikke. Er ts svært mørk vi en lysere bh være like mye synlig som en svart bh under en hvit topp. 
PS. Taes det bilder med blits så ser man ekstra godt fargeforskjeller på topp og undertøy. 

Anonymkode: 5047b...71b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det var en stor greie på Tiktok for noen år siden hvor folk sverget til røde bher under hvite klær, det er tydeligvis fargen som vises minst gjennom. Har ikke prøvd det selv.

Det har jeg i sikkert 20 år og det stemmer. Rødt under hvitt

Anonymkode: 7d80e...7f6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det er helt sant hvis man velger riktig nyanse, husker ikke helt regel for det. Så det safeste er å bruke hudfarget, det er like bra.

Skulle tro at hvit var best, men det lyser mer igjennom enn svart til og med.

Anonymkode: b0207...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Folk skriver hudfarget i ulike tråder, men hvilken farge i fargepaletten er hudfarge?

Ts kan være både svært lys i huden, eller hun kan være svært mørk. Bh, truser og strømpebukser i alle hudens fargepalett finnes ikke. Er ts svært mørk vi en lysere bh være like mye synlig som en svart bh under en hvit topp. 

Hudfarget i denne sammenheng er farge mest mulig lik brukers hud.

Noen må ha det inn med t-skje.

• Liker 4
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hudfarget i denne sammenheng er farge mest mulig lik brukers hud.

Noen må ha det inn med t-skje.

Og du mener hudfarge nærmest huden til brukeren finnes? 
I tillegg, når du retter på andre, kan du da ikke lese hele teksten og hva som er skrevet i innlegget du siterer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Svart under gitt ser lite pent ut, enten det er bh eller truse. 
Tilnærmet lik din egen hud eller hvit er bedre enn svart. 

PS. Taes det bilder med blits så ser man ekstra godt fargeforskjeller på topp og undertøy. 

Hudfarget betyr jo så nærme hudfargen til TS som mulig 🤦‍♀️

Anonymkode: 269ac...fe4

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener rød skal bli «usynlig» under hvit, noe med fargeteori eller noe 😅 har aldri testet selv, for har ikke rød BH 😅

Men av de valgene ville jeg testet litt og sett hvilken av hvit eller hudfarget som funker best.

Anonymkode: f0b48...052

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rød bh skal være usynlig under hvit. De modellene jeg bruker kommer ikke i rødt så da velger jeg nude farge viss jeg ikke ønsker at bh skal synes. Ofte bruker jeg også svart under menn det kommer ann på antrekket og hvordan jeg ønsker at det er stylet.

Anonymkode: a2bad...dcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...