Lalaland75 Skrevet 30. august #1 Del Skrevet 30. august (endret) Hva betalte du for å få operert ut fremmedlegeme i mage og eller tarm på din hund? Min har spist maiskolbe og ikke sikkert det er behov for operasjon da den foreløpig kommer ut i biter, men skulle han bli dårligere må jeg vurdere hva jeg skal gjøre. Jeg har ikke 70.000,- til en operasjon som jeg hører det kan koste. Da må jeg avlive. (Har brukt opp forsikringen for i år) Endret 30. august av Lalaland75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 30. august #2 Del Skrevet 30. august Start en Spleis på Spleis.no. Legg ved bilde av hunden. Folk legger ut tiggerbrev om MYE verre ting enn det og ber om penger. Å hjelpe en hund med en nødvendig operasjon er en helt grei grunn, og er nok noe folk ofte vil være villige til å bidra litt til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #3 Del Skrevet 30. august Det er en facebookgruppe som heter Veterinærkostnader med navn, jeg ville spurt der. Håper på det beste for hunden din ❤️ Anonymkode: 1f0c0...506 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalaland75 Skrevet 30. august Forfatter #4 Del Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er en facebookgruppe som heter Veterinærkostnader med navn, jeg ville spurt der. Håper på det beste for hunden din ❤️ Anonymkode: 1f0c0...506 Tusen takk! Sjekker det ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #5 Del Skrevet 17. september Lalaland75 skrev (På 30.8.2024 den 13.45): Hva betalte du for å få operert ut fremmedlegeme i mage og eller tarm på din hund? Min har spist maiskolbe og ikke sikkert det er behov for operasjon da den foreløpig kommer ut i biter, men skulle han bli dårligere må jeg vurdere hva jeg skal gjøre. Jeg har ikke 70.000,- til en operasjon som jeg hører det kan koste. Da må jeg avlive. (Har brukt opp forsikringen for i år) Ha litt mer kontroll på den bikkja di da vettu, så slipper du slikt Anonymkode: 94ca9...3e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #6 Del Skrevet 17. september Litt over 70.000. Alle de store klinikkene har nedbetalingsplaner om man ikke har penger på konto. Anonymkode: 0ea02...f42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #7 Del Skrevet 17. september Vitsen med å dra opp gamle tråder??? Anonymkode: 0ea02...f42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #8 Del Skrevet 17. september Hvordan gikk det? Prisene varierer veldig. Håper du ikke fikk behov for operasjon. Maiskolbe er en kjent versting når det gjelder å sette seg fast i hunders fordøyelsessystem, så det er viktig å holde dem utenfor hunders rekkevidde. Anonymkode: 79757...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå