Gå til innhold

Pris på operasjon hund. Hva betalte du?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva betalte du for å få operert ut fremmedlegeme i mage og eller tarm på din hund?

Min har spist maiskolbe og ikke sikkert det er behov for operasjon da den foreløpig kommer ut i biter, men skulle han bli dårligere må jeg vurdere hva jeg skal gjøre. Jeg har ikke 70.000,- til en operasjon som jeg hører det kan koste. Da må jeg avlive. (Har brukt opp forsikringen for i år)

Endret av Lalaland75
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Start en Spleis på Spleis.no. Legg ved bilde av hunden.

Folk legger ut tiggerbrev om MYE verre ting enn det og ber om penger. Å hjelpe en hund med en nødvendig operasjon er en helt grei grunn, og er nok noe folk ofte vil være villige til å bidra litt til.

• Hjerte 1
Skrevet

Det er en facebookgruppe som heter Veterinærkostnader med navn, jeg ville spurt der. Håper på det beste for hunden din ❤️

Anonymkode: 1f0c0...506

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er en facebookgruppe som heter Veterinærkostnader med navn, jeg ville spurt der. Håper på det beste for hunden din ❤️

Anonymkode: 1f0c0...506

Tusen takk! Sjekker det ut :)

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet
Lalaland75 skrev (På 30.8.2024 den 13.45):

Hva betalte du for å få operert ut fremmedlegeme i mage og eller tarm på din hund?

Min har spist maiskolbe og ikke sikkert det er behov for operasjon da den foreløpig kommer ut i biter, men skulle han bli dårligere må jeg vurdere hva jeg skal gjøre. Jeg har ikke 70.000,- til en operasjon som jeg hører det kan koste. Da må jeg avlive. (Har brukt opp forsikringen for i år)

Ha litt mer kontroll på den bikkja di da vettu, så slipper du slikt

Anonymkode: 94ca9...3e7

Skrevet

Litt over 70.000. Alle de store klinikkene har nedbetalingsplaner om man ikke har penger på konto.

Anonymkode: 0ea02...f42

Skrevet

Vitsen med å dra opp gamle tråder???

Anonymkode: 0ea02...f42

Skrevet

Hvordan gikk det?

Prisene varierer veldig. Håper du ikke fikk behov for operasjon. Maiskolbe er en kjent versting når det gjelder å sette seg fast i hunders fordøyelsessystem, så det er viktig å holde dem utenfor hunders rekkevidde. 

Anonymkode: 79757...905

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...