Gå til innhold

Pris på operasjon hund. Hva betalte du?

Lalaland75

Anbefalte innlegg

Hva betalte du for å få operert ut fremmedlegeme i mage og eller tarm på din hund?

Min har spist maiskolbe og ikke sikkert det er behov for operasjon da den foreløpig kommer ut i biter, men skulle han bli dårligere må jeg vurdere hva jeg skal gjøre. Jeg har ikke 70.000,- til en operasjon som jeg hører det kan koste. Da må jeg avlive. (Har brukt opp forsikringen for i år)

Endret av Lalaland75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Start en Spleis på Spleis.no. Legg ved bilde av hunden.

Folk legger ut tiggerbrev om MYE verre ting enn det og ber om penger. Å hjelpe en hund med en nødvendig operasjon er en helt grei grunn, og er nok noe folk ofte vil være villige til å bidra litt til.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en facebookgruppe som heter Veterinærkostnader med navn, jeg ville spurt der. Håper på det beste for hunden din ❤️

Anonymkode: 1f0c0...506

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er en facebookgruppe som heter Veterinærkostnader med navn, jeg ville spurt der. Håper på det beste for hunden din ❤️

Anonymkode: 1f0c0...506

Tusen takk! Sjekker det ut :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Lalaland75 skrev (På 30.8.2024 den 13.45):

Hva betalte du for å få operert ut fremmedlegeme i mage og eller tarm på din hund?

Min har spist maiskolbe og ikke sikkert det er behov for operasjon da den foreløpig kommer ut i biter, men skulle han bli dårligere må jeg vurdere hva jeg skal gjøre. Jeg har ikke 70.000,- til en operasjon som jeg hører det kan koste. Da må jeg avlive. (Har brukt opp forsikringen for i år)

Ha litt mer kontroll på den bikkja di da vettu, så slipper du slikt

Anonymkode: 94ca9...3e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt over 70.000. Alle de store klinikkene har nedbetalingsplaner om man ikke har penger på konto.

Anonymkode: 0ea02...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vitsen med å dra opp gamle tråder???

Anonymkode: 0ea02...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det?

Prisene varierer veldig. Håper du ikke fikk behov for operasjon. Maiskolbe er en kjent versting når det gjelder å sette seg fast i hunders fordøyelsessystem, så det er viktig å holde dem utenfor hunders rekkevidde. 

Anonymkode: 79757...905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...