AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #1 Skrevet 30. august 2024 Noen her sluttet med p piller eller annet type prevensjon helt og opplevd bedre psykisk helse? Føler jeg blir gal av p piller og vil bare slutte med prevensjon helt. Anonymkode: 3edb0...12e 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #2 Skrevet 30. august 2024 Ja. De første p-pillene jeg gikk på fungerte ypperlig, fordi jeg ble nedfor hele tiden og jeg hadde null sexlyst. Veldig bra prevensjon, kan man jo si, men altså. Jeg satt det ikke i direkte sammenheng, men byttet etter en stund. Da fikk jeg angst, men sluttet å være så nedfor. Jeg fikk behandling for angst hos psykolog, forstod ingenting. Så sluttet jeg med p-pillene, og angsten forsvant også. Da jeg prøvde mitt tredje merke og fikk blodpropp, og ble nedfor igjen også, sluttet jeg rett og slett med det. Anonymkode: 9d0ff...186 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #3 Skrevet 30. august 2024 Tok meg lang tid å forstå at det var p-pillene som påvirket meg negativt. Var ikke før andre gang jeg sluttet på p-piller (var andre grunner til at jeg sluttet) og humøret steg kraftig at jeg skjønte at det var pillene. Snakket med legen og fikk en annen type. Da ble det enda verre, men sluttet etter kort stund og alt var tilbake til normalt. Ikke brukt p-piller siden. Anonymkode: e769a...dcd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå