Gå til innhold

Får menn «alltid» orgasme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Teit spørsmål, men selvtilliten min er på bunn. Eksen fikk «aldri» orgasme, og det tok jeg ganske personlig etterhvert av ting jeg ikke vil komme innpå her.

Nye daten har kommet 2 av fire ganger, og jeg begynner virkelig å kjenne på at noe er galt med meg. For stygg, for vid, feil.. ja.. 

Kan noen fortelle meg litt om deres erfaringer med menn? I følge internett kommer menn bare de ser en dame.. bare ikke meg. 

Anonymkode: 1a4ad...030

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi menn er forskjellige som dere kvinner. 
Noen kommer etter få minutter, mens andre (som meg) trenger mer stimulans. 
Jeg har hatt sex i to timer uten å kommer. Ikke noe problem. Skal jeg komme, må man øke intensiteten og jeg må spenne musklene i beina. Funker derfor best med kvinne på topp, eller handjob/blowjob. Jeg kommer ikke hvis jeg gjør knullejobben i doggy eller misjonær. 

Så ikke sikkert det er fordi du er stygg eller vid. Det ville selvsagt også gjort alt vanskeligere, men det kan godt være mannen som ikke kommer så lett som andre

Skrevet

Nei ikke alltid, men er dama ok på de fleste måter så vil spruten komme.

Anonymkode: 53f8e...6b2

• Liker 1
Skrevet

Andelen kvinner som "aldri" får orgasme, er antagelig større, men det er stor forskjell på menn også. Litt opp i årene kan du regne med at forskjellige skader på nervesystemet begynner å merkes, eller at medisiner har ødelagt følsomhet. En stadig økende del av befolkningen har prøvd antidepressiva, som er en versting når det gjelder å ta orgasmen fra folk. 

Så lenge han nyter sexen, så må du bare prøve å få fokuset bort fra at det er din skyld. Jeg fikk ny dame for litt over året siden. Til å begynne med hadde vi sex så ofte vi bare kunne, og da kom jeg kanskje annenhver gang. Nå er vi mer på 2-3 ganger i uka, og jeg kommer alltid. 

Anonymkode: d2cdb...11f

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Teit spørsmål, men selvtilliten min er på bunn. Eksen fikk «aldri» orgasme, og det tok jeg ganske personlig etterhvert av ting jeg ikke vil komme innpå her.

Nye daten har kommet 2 av fire ganger, og jeg begynner virkelig å kjenne på at noe er galt med meg. For stygg, for vid, feil.. ja.. 

Kan noen fortelle meg litt om deres erfaringer med menn? I følge internett kommer menn bare de ser en dame.. bare ikke meg. 

Om du mener orgasme av samleie? Så er svaret nei. Jeg får ikke alltid orgasme av samleie. 6 av 10 ganger kanskje.

Mann

Anonymkode: 82684...f82

• Hjerte 1
Skrevet

Takk for svar. Det er jo betryggende å lese. Vi har møttes sporadisk de siste månedene og vi har vel ikke helt blitt helt trygge på hverandre enda. Det har vel kanskje litt å si og? Og ofte når vi møtes innebærer det litt promille. 

Likevel er det noe jeg kjenner på som gjør at jeg spenner meg litt. Hvorfor er livet så komplisert? 

• Nyttig 1
Skrevet

Ja. Tror ikke jeg har vært med en mann som ikke kom. Eller jo, en gang, han var for full sa han. Men kom 3 ganger morgenen derpå 

Anonymkode: 82814...0eb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja. Tror ikke jeg har vært med en mann som ikke kom. Eller jo, en gang, han var for full sa han. Men kom 3 ganger morgenen derpå 

Anonymkode: 82814...0eb

Jeg kommer kanskje 6 av 10 ganger av samleie.

Er jeg full så klarer jeg ikke en gang å ha samleie tror jeg. Nå har jeg aldri hatt lyst på sex når jeg har vært full, men kan ikke forestille meg at jeg hadde klart å gjennomføre det om jeg ville… langt mindre kommet i hvert fall.

Anonymkode: 82684...f82

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg syns noen ganger det kan være litt vanskelig å komme, alltid vært sånn. Det blir påvirket av livet og det kan gjøre det enda vanskeligere om full, trøtt, sliten, stresset og lignende. 

Går som regel bra, men det skjer av og til at jeg sier meg fornøyd uten å ha kommet. 

Vi er alle forskjellige. Er ikke nødvendigvis noe galt med deg. For meg er det for eksempel viktig at ting føles godt og trygt før jeg kan slippe meg litt løs. 

Anonymkode: 450f2...3a4

Skrevet
Hans Tore Lem skrev (9 timer siden):

Vi menn er forskjellige som dere kvinner. 
Noen kommer etter få minutter, mens andre (som meg) trenger mer stimulans. 
Jeg har hatt sex i to timer uten å kommer. Ikke noe problem. Skal jeg komme, må man øke intensiteten og jeg må spenne musklene i beina. Funker derfor best med kvinne på topp, eller handjob/blowjob. Jeg kommer ikke hvis jeg gjør knullejobben i doggy eller misjonær. 

Så ikke sikkert det er fordi du er stygg eller vid. Det ville selvsagt også gjort alt vanskeligere, men det kan godt være mannen som ikke kommer så lett som andre

For ett mareritt... Der hadde jeg gitt meg fort gitt

Anonymkode: ff125...316

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Orgasme og utløsning er to forskjellige ting, men som oftest samtidig. Og mange menn har vanskelig å komme ved samleie (piv). For å snakke for meg selv, så kommer jeg lettest ved avsuging og om kona sitter på topp. Kommer nesten aldri ved doggy, selv om kona elsker det når hun er god å varm. Må «jobbe» for å komme i misjonær også. 
Jeg liker lange forspill og å se kona nyte, men paradoksalt så gjør dette det vanskeligere for meg å komme

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

For ett mareritt... Der hadde jeg gitt meg fort gitt

Anonymkode: ff125...316

Ja, det er litt enten eller. Mange kvinner orker ikke å holde på så lenge, men det er jo også mange kvinner som elsker det. Som liker å bli knulla hardt over lengre tid. Det er de kvinnene jeg må tak i. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Nei! Menn kommer ikke alltid! Uansett hvordan du ser ut! Det er absolutt ikke deg! Det kan være like mye som påvirker menn sine orgasmer, som det påvirker kvinner sine.. 

Kommer du hver gang du har sex med noen? For isåfall er du heldig, for ingen av kvinnene jeg kjenner kommer hver gang.. så hvorfor skal mennene være så annerledes og komme hver eneste gang?

• Liker 1
Skrevet

Samboeren min har veldig god kontroll på orgasmene sine, og kan også få orgasme uten utløsning, noe jeg ikke engang var mulig, før jeg traff han. Han kan holde ut hele natten, han kan få orgasme under en quickie og andre ganger kommer han ikke i det hele tatt. Enten fordi han ikke vil selv, er sliten, «fornøyd» fra forrige gang vi hadde sex, osv. 

Anonymkode: c5b51...cb1

• Hjerte 1
Skrevet

Det hører sjeldenheten til at kjæresten min ikke kommer. Da er det ett eller annet, full, utladet etter trening/syk. Av og til vil han bare tilfredsstille meg og sier etter noen orgasmer at han kan vente til morgenen med å komme..

Helt i starten hadde han litt prestasjonsangst av et slag. Ikke over egne ferdigheter, men han var redd jeg syntes han var liten. Han var også redd for å komme for fort siden han hadde så lyst på meg, og ble overfokusert på å ikke komme. 

Har hatt noen samboere og kjærester i årenes løp. Orgasmer har aldri vært et problem der.

Anonymkode: d61ef...e38

Skrevet
Hans Tore Lem skrev (3 timer siden):

Ja, det er litt enten eller. Mange kvinner orker ikke å holde på så lenge, men det er jo også mange kvinner som elsker det. Som liker å bli knulla hardt over lengre tid. Det er de kvinnene jeg må tak i. 

Er det ikke alvorlig for kroppen å bli utsatt for stresset over lang tid? Tenker på hjertet, mitt banker for og kroppen blir jo veldig spent når det er fint. Å får de ikke sår? 

Å hardt også..

Bra vi er ulike, så vi alle sikkert finner noen for oss. 

Anonymkode: d8fa9...433

Skrevet
Tent skrev (4 timer siden):

Orgasme og utløsning er to forskjellige ting, men som oftest samtidig. Og mange menn har vanskelig å komme ved samleie (piv). For å snakke for meg selv, så kommer jeg lettest ved avsuging og om kona sitter på topp. Kommer nesten aldri ved doggy, selv om kona elsker det når hun er god å varm. Må «jobbe» for å komme i misjonær også. 
Jeg liker lange forspill og å se kona nyte, men paradoksalt så gjør dette det vanskeligere for meg å komme

Hæ, kan en mann få utløsning uten at det innebærer orgasme? Da har jeg lært noe nytt gitt

Anonymkode: 8aff2...056

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hæ, kan en mann få utløsning uten at det innebærer orgasme? Da har jeg lært noe nytt gitt

Jeg, også...

Det virker da i høyeste grad som at den utløsningen er en orgasme... Men, hva vet vel jeg.

Anonymkode: 2c3b5...09b

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Joda.. det stemmer det @Tentskriver.

Slike ting kan skje når menn prøver å kontrollere/utsette orgasmen, da slippes overskuddet i sædblæra ut.. Men ingen fare, det er plenty sæd igjen💦😅

I motsetning til en orgasme, der prostataen pumper sæden ut i sammentrekninger.. da er det klink umulig å stoppe orgasmen/sammentrekningene, da er det bare å brøle det ut😇

• Liker 1
Skrevet
Hans Tore Lem skrev (5 timer siden):

men det er jo også mange kvinner som elsker det. Som liker å bli knulla hardt over lengre tid.

:vinke:

😊

Anonymkode: e260d...e15

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...