Gå til innhold

Haiker - Blowjob

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg plukket opp en ung kvinne som stod og haiker langs veien. En hyggelig kvinne i 20-årene fra Litauen. 
Når vi var fremme dit hun skulle, spurte om hun kunne få lov til å suge meg som takk for turen. Hun ønsket å gi noe tilbake. 
Jeg takket selvsagt ja. Vil jo ikke være et utakknemlig rasshøl. 
Er dette vanlig praksis i Øst-Europa, eller var jeg bare heldig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sov og det var en drøm. Men for all del, kos deg med tanken. 

Anonymkode: 6831c...396

• Liker 13
Skrevet

Har opplevd det samme selv faktisk, kjørte over haukelifjell før covid. Plukket opp en kvinne i slutten av 20åra der, når vi nærmet oss stoppen hennes spør hun meg om hun kan gjøre noe for meg som takk. Tar sjansen på å svare: en handjob hadde vært fint.....hun sperre øya opp. Men svarer: den er grei! 😅

Hadde forventet meg en på tryne, men hun gjorde det med god innlevelse....norsk jente.

Anonymkode: 1f41a...725

• Hjerte 2
Skrevet

Sånne haikere har jeg tatt på jeg også,sist så sa jeg at hun skulle få sitte på om hun sugde snørra av kuken min.  Det syntes hun var en grei deal.

Anonymkode: ae209...06d

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Sånne haikere har jeg tatt på jeg også,sist så sa jeg at hun skulle få sitte på om hun sugde snørra av kuken min.  Det syntes hun var en grei deal.

Hmm. Høres ut dom en veldig grei deal. Kanskje man må være litt mer frempå og forhandle det frem i forkant. Ikke alle som tilbyr det selv. De er sikkert sjenerte. 

Skrevet
Hans Tore Lem skrev (1 time siden):

Hmm. Høres ut dom en veldig grei deal. Kanskje man må være litt mer frempå og forhandle det frem i forkant. Ikke alle som tilbyr det selv. De er sikkert sjenerte. 

Er langtranssjøfør så er mye etter veien,har tatt på utallige haikere oppigjennom årene. Det er et fåtall man får sex med.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er langtranssjøfør så er mye etter veien,har tatt på utallige haikere oppigjennom årene. Det er et fåtall man får sex med.

Det er jo forskjell på hvor attraktive vi menn er også da. På byen er det jo også ofte de samme gutta som får med seg damer hjem hver helg. 

Jeg skal i alle fall plukke opp flere haikere. Ikke menn da selvsagt. 

Skrevet

Kunne vi ikke fått en egen underkategori her som heter "Fantasier" eller noe slikt? 

Anonymkode: 8f7b7...8dd

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Lastebilsjåføren Kjell fra Nord kjørte Fauske-Oslo da han så en nonne som haiket. Han tok henne med, og de kjørte et stykke før de begynte å prate. Litt inni praten fant Kjell ut at han måtte spørre om noe han alltid hadde lurt på: "Har nonner aldri sex?" Nonnen sa: joda, så lenge vi tar den i rumpa. og så endte de opp baki lastebilen da, med kjell i rumpa på nonnen. Midt i akten begynner kjell å synge: "Æ hete Kjell og kjør over fjell" Da synger nonnen: "Jeg heter Knut og har kledd meg ut"

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

Altså dette har da vært helt vanlig i norske ungdomsmiljøer i flere tiår.

Kjøretur = sugetur.

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep,  brukerdebatt og avsporinger.

Matas, mod.

Skrevet

Sikkert mye man kan drømme og fantasere om da man er i kokainrus. Men det er sikkert gøy så lenge det varer da. I det minste morer du jo sikkert deg selv. 

Anonymkode: 764ab...031

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Har opplevd det samme selv faktisk, kjørte over haukelifjell før covid. Plukket opp en kvinne i slutten av 20åra der, når vi nærmet oss stoppen hennes spør hun meg om hun kan gjøre noe for meg som takk. Tar sjansen på å svare: en handjob hadde vært fint.....hun sperre øya opp. Men svarer: den er grei! 😅

Hadde forventet meg en på tryne, men hun gjorde det med god innlevelse....norsk jente.

Anonymkode: 1f41a...725

Jeg håper dette er tull. Jeg hadde blitt livredd om en jeg haiket med hadde foreslått noe sånt. Hadde ikke turt annet fordi jeg ville blitt redd for å bli voldtatt ellers.

Skrevet
Rosa Dartle skrev (1 minutt siden):

Jeg håper dette er tull. Jeg hadde blitt livredd om en jeg haiket med hadde foreslått noe sånt. Hadde ikke turt annet fordi jeg ville blitt redd for å bli voldtatt ellers.

Man kan ikke bli så sarte at man ikke tåler en sånn kommentar, så lenge den blir sagt med et glimt i øyet.  Man kan ikke bli redd for at noen prøver seg. 

Anonymkode: 8efd9...528

• Liker 1
Skrevet
AllahBallah skrev (2 timer siden):

Altså dette har da vært helt vanlig i norske ungdomsmiljøer i flere tiår.

Kjøretur = sugetur.

Ja, den tida jeg rånte rundt i en 325, var det jo en vanlig ting. Det var mange som var villige til å suge eller ligge litt for å få være med å råne en kveld. Hvis det var 3 venninner som var med, så var det vanlig at den som fikk sitte foran tok jobben, men noen ganger fikk man jo med alle 3 på moroa. 

Skrevet
Hans Tore Lem skrev (10 timer siden):

Det er jo forskjell på hvor attraktive vi menn er også da. På byen er det jo også ofte de samme gutta som får med seg damer hjem hver helg. 

Jeg skal i alle fall plukke opp flere haikere. Ikke menn da selvsagt. 

Trodde det var deg som var ute og skjønte som ts igjen. 

Anonymkode: 4b157...1d3

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Man kan ikke bli så sarte at man ikke tåler en sånn kommentar, så lenge den blir sagt med et glimt i øyet.  Man kan ikke bli redd for at noen prøver seg. 

Man kan bli så satte ma vil selv om man ikke er persillerot som ikke vil gå hjem fra skolen. D 55 +

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Man kan bli så satte ma vil selv om man ikke er persillerot som ikke vil gå hjem fra skolen. D 55 +

Persille barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...