AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #1 Del Skrevet 30. august 2024 Hei. Noen av dere som har blitt kontaktet av selgere av Zinzino, for å selge produktene deres? Jeg har blitt kontaktet av flere, der de først virker interessert i meg som person. For deretter å forsøke å verve meg inn. Det er sikkert et bra produkt, men jeg er ingen selger og liker ikke å prakke produkter på andre. Kan ikke si jeg liker fremgangsmåten deres der. Er det flere med slike erfaringer? Anonymkode: 83faf...047 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #2 Del Skrevet 30. august 2024 En av mange pyramideselskap. Hold deg langt unna er mitt råd. Anonymkode: 24916...fa8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive_North Skrevet 30. august 2024 #3 Del Skrevet 30. august 2024 Ja, mary kay, herbalife, amway 🙄 Det er jo så dumt, for man forstår jo at om det finns flere i nærområdet / kretsen som er med og vil verve meg, så havner man så langt ned i pyramiden at det ikke er noe poeng uansett 😂 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #4 Del Skrevet 30. august 2024 Du ble kontaktet? Da er det 99% svindel. Selger sa ordet "verve"? Da er det 1000000% svindel. Anonymkode: 9311d...4c3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #5 Del Skrevet 30. august 2024 Har ei venninne som holder på med det der. Hu prater om det i alle mulige sammenhenger, og jeg må ofte sirkle samtalen tilbake til der vi egentlig var... Som ikke er produktene også videre Jeg fraråder det å begynner der, nettopp fordi du mister vennene dine da de vil føle at du prakker på dem produktene og info hele tiden. Folk synes det er slitsomt. Anonymkode: 4605c...fa5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #6 Del Skrevet 30. august 2024 Hold deg unna. Produktene har ingen dokumentert effekt, er max overpriset og de på bunnen tjener null og nada. Anonymkode: 2f13a...c16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #7 Del Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hold deg unna. Produktene har ingen dokumentert effekt, er max overpriset og de på bunnen tjener null og nada. Anonymkode: 2f13a...c16 Tull. Kaffen deres er veldig god. Anonymkode: 82531...41f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #8 Del Skrevet 30. august 2024 Min samboer ble Zinzino-forhandler etter at hun kom i kontakt med andre. Det er en helt klassisk pyramide selv om de hevder vanlige butikker er like mye pyramide fordi varene går fra produsent via importør, distributør,og selger. Først må du kjøpe inn varer og skaffe nye selgere under deg hvis du skal tjene penger, du må også kjøpe noen test-kit så du kan ta blodprøver som sendes til hemmelig laboratorie, jeg var skeptisk så vi fant ut at vi skulle teste meg, hun tok en blodprøve og sendte inn og noen måneder senere sendte hun inn ny prøve uten at jeg hadde tatt en eneste pille, og det var ikke måte på hvor stor effekt de pillene hadde hatt på meg, så er det seminarer f.eks. i Globen i Stockholm som bærer mest preg av ett vekkelsesmøte hvor de hedrer dyktige selgere som stiger i gradene, de som har kommet høyt nok får disponere en bil, type bil avgjøres av hvor høyt du kommer, så er det en del litteratur man må kjøpe hvis man skal henge med. En annen ting var jo at det virket som Zinzino virker som trekkpapir på konspi-folk. Finn Ørjan Sæle som driver selskapet har tidligere vært daglig leder av ThinkSeven, han har også vært involvert i Nature's Own sammen med sin mor, Krf-politikeren Anita Apelthun Sæle. Holdt på med diverse "nettverksselskaper" siden 1990-tallet. Anonymkode: a9794...1ab 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #9 Del Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Tull. Kaffen deres er veldig god. Anonymkode: 82531...41f God men dyr, og man kan kjøpe den i vanlige butikker i mange andre land, uten at Zinxone er nevnt noen steder. Anonymkode: a9794...1ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #10 Del Skrevet 30. august 2024 Hvilke produkter har de? Er det via dem en kan kjøpte Balance oil m/omega 3? Anonymkode: b785d...391 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #11 Del Skrevet 30. august 2024 Styr unna for all del ! Anonymkode: 55a7f...d3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #12 Del Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvilke produkter har de? Er det via dem en kan kjøpte Balance oil m/omega 3? Anonymkode: b785d...391 Balance Oil, Xtend Oil osv., utrolig hvor effektive de var på meg i følge testene, selv om jeg ikke hadde rørt ei pille.🤣 Anonymkode: a9794...1ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #13 Del Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Balance Oil, Xtend Oil osv., utrolig hvor effektive de var på meg i følge testene, selv om jeg ikke hadde rørt ei pille.🤣 Anonymkode: a9794... Interessant å høre. Skulle likt å vist mere om det laboratoriet. Lukter svindel her🙈 Anonymkode: 83faf...047 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #14 Del Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): God men dyr, og man kan kjøpe den i vanlige butikker i mange andre land, uten at Zinxone er nevnt noen steder. Anonymkode: a9794...1ab Aldri hørt om Zinxone. Like greit at det ikke er nevnt. Anonymkode: 82531...41f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #15 Del Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Aldri hørt om Zinxone. Like greit at det ikke er nevnt. Anonymkode: 82531...41f Det skulle selvfølgelig stå Zinzino. Anonymkode: a9794...1ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå