Gå til innhold

Var det flashback?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var jeg på korøvelse. Og det er en plass der jeg klarer å slappe helt av, og være tilstede. Jeg glemmer alt annet for man må være så tilstede. Men da vi skulle øve på gehør, så skulle vi lukke øyene og gjenskape lyder. Men da jeg lukket øynene, så ser jeg meg selv utenfra og han da jeg ble utsatt for overgrep. Jeg pleier ikke å få de bildene så mye lenger. Men de kommer under visse situasjoner slik som sex. Men ikke i hverdagen. Så jeg ble litt overrasket. Jeg fikk opp de bildene og tankene med en gang jeg lukket øyne. Så det var ganske ubehagelig. Var det flashback? 

Anonymkode: d827a...d22

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

I går var jeg på korøvelse. Og det er en plass der jeg klarer å slappe helt av, og være tilstede. Jeg glemmer alt annet for man må være så tilstede. Men da vi skulle øve på gehør, så skulle vi lukke øyene og gjenskape lyder. Men da jeg lukket øynene, så ser jeg meg selv utenfra og han da jeg ble utsatt for overgrep. Jeg pleier ikke å få de bildene så mye lenger. Men de kommer under visse situasjoner slik som sex. Men ikke i hverdagen. Så jeg ble litt overrasket. Jeg fikk opp de bildene og tankene med en gang jeg lukket øyne. Så det var ganske ubehagelig. Var det flashback? 

Anonymkode: d827a...d22

Mulig det å lukke øyene dine i en sånn setting, lukt,lyder eller annet hjalp å fremkalle flashbacket?

Ikke alltid lett å forstå!

Anonymkode: 89678...f05

Skrevet

Usikker. Man skal lukte, føle  høre, se?

Kjente du på følelser eller var det kun bilder?

Anonymkode: 096b4...298

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...