AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #1 Del Skrevet 30. august 2024 Vi skal male huset utvendig i dag og jeg må bestemme meg for farge 😬 Det er et vanlig trehus på to etasjer, fra 1998. Taket blir svart. Vurderer kjønnrøk dempet til huset. Usikker på om jeg vil ha hvit staffasje eller en gråaktig. Tar gjerne imot innspill ang staffasjefarge 😊 Legger ved et bilde av et hus jeg fant som er malt i kjønnrøk. Noen som har denne fargen? Er du fornøyd? Setter veldig stor pris på svar! 😃 Anonymkode: 05ace...2e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #2 Del Skrevet 30. august 2024 Synes fargen du viser til var veldig fin! Sammen med hvit, evt sort, staffasje og sort tak blir det fint. Anonymkode: 414d7...364 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #3 Del Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Synes fargen du viser til var veldig fin! Sammen med hvit, evt sort, staffasje og sort tak blir det fint. Anonymkode: 414d7...364 Tusen takk for innspill 😃 Jeg har malt en trekrakk inne med en malingsprøve og syntes fargen ser fin ut, men håper den ser litt grålig ut på veggen. Anonymkode: 05ace...2e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #4 Del Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tusen takk for innspill 😃 Jeg har malt en trekrakk inne med en malingsprøve og syntes fargen ser fin ut, men håper den ser litt grålig ut på veggen. Anonymkode: 05ace...2e6 Det blir fint uansett om det ser blått ut. Befriende med litt farge innimellom alle gråhvitesorte husene. Anonymkode: 414d7...364 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #5 Del Skrevet 30. august 2024 Vi malte huset i kjønnrøk dempet for et par år siden, og er veldig fornøyd 😊 En veldig behagelig farge, som passer godt uansett solforhold og årstid. Har fått flere kommentarer på at det er en fin farge. Vi har Tidløs som staffasje-farge. De passer godt sammen. Anonymkode: 9cb6a...bcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #6 Del Skrevet 30. august 2024 Synes den var litt blass. Nabohuset hadde ca sånn farge før de malte mørkeblå - det pyntet for å si det forsiktig! Anonymkode: 75d43...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #7 Del Skrevet 30. august 2024 Jeg er ikke så begeistret for fargen. Synes den er litt 1995-2000-talls, sikkert fordi den kommunen jeg bor i malte alle sine kommunale boliger + en haug med barnehager i denne fargen på den tida. For meg roper denne fargen PU-bolig, sosialbolig, omsorgsbolig og barnehage. Anonymkode: e8e7c...32d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #8 Del Skrevet 30. august 2024 det er jo slik at alle har en subjektiv oppfatning basert på forskjellige erfaringer og opplevelser:) Synes den var fin. Skiller seg ut fra den kjedelige grå mengden! Om du vi ha en mer dempet farge, se litt på nordsjo smoky sensation - litt mer gråfarge i det blå. Finnes sikkert i flere nyanser. Lykke til❤️ Anonymkode: 3619b...dee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå