AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #1 Skrevet 30. august 2024 Er det flere som lever med smerter døgnet rundt hele livet? Hvordan holder dere ut? Anonymkode: e6746...5cd
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #2 Skrevet 30. august 2024 Det kommer jo an på årsaken til smerten. Det meste kan lindres eller gjøres noe med så lenge man vet årsaken. Anonymkode: 30364...eba
Kålrota Skrevet 30. august 2024 #3 Skrevet 30. august 2024 Jeg lever med kroniske smerter og har dessverre ingen god overlevelsesstrategi. På gode dager prøver jeg å fokusere på mulighetene jeg har (for eksempel klarer jeg å gå), på mørkere dager ser jeg bare begrensningene. Det kan være lurt å ta kontakt med likemenn i forbund eller foreninger.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #4 Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kommer jo an på årsaken til smerten. Det meste kan lindres eller gjøres noe med så lenge man vet årsaken. Anonymkode: 30364...eba Jeg har angst smerte som jeg har levd med hele livet og den er kronisk. Det gjør så utholdbart vondt i kroppen min. Anonymkode: e6746...5cd
Kålrota Skrevet 30. august 2024 #5 Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kommer jo an på årsaken til smerten. Det meste kan lindres eller gjøres noe med så lenge man vet årsaken. Anonymkode: 30364...eba Det er en grov forenkling. Det finnes mange smertetilstander som kun lindres ved hjelp av medisiner som er avhengighetsskapende. Det kan man ikke stå fast på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå