K@rine Skrevet 14. november 2002 #1 Del Skrevet 14. november 2002 Jeg er så lei av julekortene med "God jul og godt nytt år"! Har dere noen forslag til noen andre koselige julehilsener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosepia Skrevet 14. november 2002 #2 Del Skrevet 14. november 2002 Hei K@rine! Siden vi (både jeg og min samboer), begge har all vår slekt nordpå, så bruker vi å skrive julebrev. Prøver å si kort om hva som har skjedd her nede det siste året (som regel morsomme ting), og hvor mye vi har satt pris på familien vår (skriver det gjerne litt mer personlig). Også ønsker vi selvfølgelig en flott høytid, og alle gode ønsker for det nye året! Lykke til med julekortskrivingen! Klem fra Kosepia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snowkid Skrevet 15. november 2002 #3 Del Skrevet 15. november 2002 Lag julebrev og skriv om ting og tang i hverdagen og hvis det er noe spesielt som har skjedd/skal skje så er det hyggelig å ta med. Disse kan kopieres til alle, også får du alikevel sagt mer en god jul og godt nytt år uten å bruke alt for lang tid på å skrive Ja, jeg er vel litt smålat, men det blir jul allikevel.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 15. november 2002 #4 Del Skrevet 15. november 2002 Jeg synes sånne masseproduserte julebrev blir så upersonlige, så jeg skriver julekort for hånd til hver enkelt, men det blir mye det samme til alle da. Til familie og venner jeg ikke ser så ofte forteller jeg litt om hva som har skjedd det siste året, og de jeg ser ofte får ikke noe julekort i posten. Til sånne jeg "må" sende kort til, men som egentlig ikke betyr noe spes. skriver jeg bare "god jul og godt nyttår" (Gjør kanskje setningen litt lenger ved å skrive noe sånt som "Vi ønsker deg/dere en riktig god jul og et godt nytt år" eller no') Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 16. november 2002 #5 Del Skrevet 16. november 2002 Til mange skriver jeg lange julebrev der jeg forteller hva vi har gjort det siste året,mens til noen blir det ett julekort der det står "vi ønsker dere en God Jul og et riktig Godt nytt år" Hilsen XXX & XXX Men i fjor gikk det mye på Epost...men tror nok at det i år blir vanlige post kort igjen.. Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå