Pjaf Skrevet 30. august 2024 #1 Del Skrevet 30. august 2024 Jeg skal holde tale i sønnens bryllupp, og da må jeg si noen ord til bruden. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 30. august 2024 #2 Del Skrevet 30. august 2024 Det avhenger jo veldig av din relasjon til henne og hvordan hun er som person? Gi noen gøyale tips om hvordan hun kan «takle» sønnen dun, for litt lettbeint stemning. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #3 Del Skrevet 30. august 2024 Du kan jo si noe om hvordan sønnen din har forandret seg (positivt!) etter at han traff henne. Anonymkode: cede5...b04 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #4 Del Skrevet 30. august 2024 Si noe om første gang du skjønte at sønnen hadde møtt henne, første gang du møtte henne og litt om hva du tenker om fremtiden og dem sammen. Regner med du er glad for å få henne som svigerdatter. Anonymkode: f01c1...128 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #5 Del Skrevet 30. august 2024 Kålrota skrev (32 minutter siden): Det avhenger jo veldig av din relasjon til henne og hvordan hun er som person? Gi noen gøyale tips om hvordan hun kan «takle» sønnen dun, for litt lettbeint stemning. Min svigermor "advarte" meg om sønnen sin da vi ble sammen. Hun sa at staere menneske enn han, finnes ikke Joda, sa jeg Din kommende svigerdatter. God kombo 😂 Anonymkode: f01c1...128 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #6 Del Skrevet 6. september 2024 Kålrota skrev (På 30.8.2024 den 8.15): Det avhenger jo veldig av din relasjon til henne og hvordan hun er som person? Gi noen gøyale tips om hvordan hun kan «takle» sønnen dun, for litt lettbeint stemning. Bruden kjenner sikkert sønnen🤪 Anonymkode: 3425d...d06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #7 Del Skrevet 6. september 2024 Pjaf skrev (På 30.8.2024 den 8.13): Jeg skal holde tale i sønnens bryllupp, og da må jeg si noen ord til bruden. Noen som har noen forslag? Det vanlige er jo å ønske henne velkommen inn i familien og si noen ord om hva du setter pris på i henne. Og at du er glad for at sønnen møtte akkurat henne Anonymkode: c34c9...ceb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå