Gå til innhold

Når mørkt hår, må man alltid bleke for å få det lysere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har mørk blondt hår, se for deg feks en mellomting mellom Beyonce og Miranda Kerr i linken her: 

https://www.klikk.no/mote/huskeliste-for-deg-som-skal-farge-haret-2848039

Jeg er 47 år og har sterke grå hår som kommer opp (glasshår). I sommer bleket jeg håret, men solen har gjort håret fryktelig lyst og rødlig. Ville derfor tilbake til lys brunt. 

Gikk til frisøren å ga bilde på hvordan min farge er naturlig. Endte opp omtrent hel svart (likt bilde av Katie Perry). Det ble skikkelig mørkt. I tillegg tok det ikke alle glsshårene, så hun ba meg komme tilbake dagen etter for å rette opp. Jeg sa jeg syntes det ble for mørkt, likevel tok hun bare samme farge (50% dekkende mente jeg hun sa). 

Jeg er virkelig misfornøyd! Skal i bryllup nå i helgen og konfirmasjon senere i september. Det kunne ikke passet dårligere.

Hva kan jeg gjøre? Er det bare bleking som kan hjelpe? Man kan ikke en lyse brun farge over sant? Ååå, jeg er så fortvilet!

Anonymkode: 29669...9f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

man kan avfarge håret, problemet er at det røde i fargen blir mer fremtredende - jeg ville gått tilbake, sagt at dette ikke var fargen jeg ba om og be om at en annen frisør ordnet opp om ikke frisøren klarer jobben og kanfargeteorien sin godt nok til å rette opp i dette. 

Anonymkode: c01c6...9d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må nok bleke ja. Jeg la inn foliestriper for å lysne håret mitt, og så brukte de en litt brunlig/beige toning (tror jeg det heter?).

Anonymkode: 71223...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har mørk blondt hår, se for deg feks en mellomting mellom Beyonce og Miranda Kerr i linken her: 

https://www.klikk.no/mote/huskeliste-for-deg-som-skal-farge-haret-2848039

Jeg er 47 år og har sterke grå hår som kommer opp (glasshår). I sommer bleket jeg håret, men solen har gjort håret fryktelig lyst og rødlig. Ville derfor tilbake til lys brunt. 

Gikk til frisøren å ga bilde på hvordan min farge er naturlig. Endte opp omtrent hel svart (likt bilde av Katie Perry). Det ble skikkelig mørkt. I tillegg tok det ikke alle glsshårene, så hun ba meg komme tilbake dagen etter for å rette opp. Jeg sa jeg syntes det ble for mørkt, likevel tok hun bare samme farge (50% dekkende mente jeg hun sa). 

Jeg er virkelig misfornøyd! Skal i bryllup nå i helgen og konfirmasjon senere i september. Det kunne ikke passet dårligere.

Hva kan jeg gjøre? Er det bare bleking som kan hjelpe? Man kan ikke en lyse brun farge over sant? Ååå, jeg er så fortvilet!

Så typisk kvinnfolk å lage drama av og bruke masse penger på uvesentligheter.

Både mørkt og lyst hår er flott hvis det er velstelt.
Bær det naturlige håret ditt med stolthet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surpomp skrev (1 time siden):

Bær det naturlige håret ditt med stolthet

Det har jeg gjort i alle de år før jeg måtte farge pga grått hår. 

Poenget er at jeg har farget det, og at det nå ble svært mørkt og det ikke slik jeg ønsket og det er  ikke svært kledelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det har jeg gjort i alle de år før jeg måtte farge pga grått hår. 

Poenget er at jeg har farget det, og at det nå ble svært mørkt og det ikke slik jeg ønsket og det er  ikke svært kledelig.

Skal vedde på at det ser mye bedre ut med mørkt enn lyst. De aller fleste kler mørkere bedre. Kommer ikke på en eneste kjendis som er bedre med lysere hår enn ikke

Anonymkode: cf209...c54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Skal vedde på at det ser mye bedre ut med mørkt enn lyst. De aller fleste kler mørkere bedre. Kommer ikke på en eneste kjendis som er bedre med lysere hår enn ikke

Anonymkode: cf209...c54

Hadde du ment det om Märtha Louise hadde dukket opp med svart hår til bryllupet også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...