AnonymBruker Skrevet 30. august #1 Del Skrevet 30. august Jeg prøver å gå ned i vekt men jeg kan ikke ha en vekt for å veie meg. Hvis jeg har en vekt så går jeg bare på den flere ganger hver eneste dag. Klarer ikke å la være. Veldig plagsomt. Er det flere som sliter med det? Anonymkode: a03f5...58a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #2 Del Skrevet 30. august Jeg veier meg morgen og kveld ja. Det er ikke plagsomt for meg. Jeg er bare svært nysgjerrig av natur og liker å se hvordan det svinger fra dag til dag. Anonymkode: 6380f...318 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #3 Del Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg prøver å gå ned i vekt men jeg kan ikke ha en vekt for å veie meg. Hvis jeg har en vekt så går jeg bare på den flere ganger hver eneste dag. Klarer ikke å la være. Veldig plagsomt. Er det flere som sliter med det? Anonymkode: a03f5...58a Dra innom legekontoret eller en kjenning og vei deg med jevne mellomrom og/eller bruk målebånd. Anonymkode: 63eef...3e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #4 Del Skrevet 30. august Jeg skjønner hva du mener. Jeg måtte innføre regler for meg selv. Veie etter toalett men før frokost hver morgen, men kun da. Målebånd en gang i uka. Det har lett for å ta overhånd, dessverre. Anonymkode: b7837...dd4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereGoesBob Skrevet 30. august #5 Del Skrevet 30. august Tror jeg pleide å veie meg én gang i uka da jeg gikk på slankern. Synes det funka greit. Nå gidder jeg ikke å veie meg i det hele tatt. Men hva som er best for deg vet jeg altså ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #6 Del Skrevet 30. august Tja, da jeg var ung og naturlig slank så veide jeg meg sjeldent. Men etter jeg hadde lagt på meg 12 kg (uten at jeg var særlig bevisst på at jeg hadde lagt på meg) , og jobbet for å gå ned i vekt, så var jeg nødt til å veie meg for faktisk sjekke at kostholdet ga resultater. Finnes sikkert andre måter å måle fremgang på, men aldri så nøyaktig som den harde sannheten som baderomsvekten viser. Kan du ikke bare innføre en veiedag i uken? Anonymkode: 940dc...401 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veggdyret Skrevet 31. august #7 Del Skrevet 31. august Jeg veier meg ca annenhver dag, men skriver det kun ned på fredag morgen, så det er den vekten som "teller" og jeg tar det ikke tungt at det svinger litt opp og ned i løpet av uka. - og i løpet av måneden også. Men kurven skal gå nedover på lengre sikt. Så hvis du klarer å holde den tankegangen, så er det jo greit å veie seg daglig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august #8 Del Skrevet 31. august Jeg veier meg veldig sjeldent og har ikke eid en vekt på 20 år. Det kan fort bli en usunn besettelse. Vei deg hos fastlegen hvis du har behov for å følge med på vekten. Anonymkode: cfac3...b5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå