Gå til innhold

Går kvinner ofte mer lei partneren og sexlivet, enn menn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Kan du skrive innlegg her på KG som kan være en oppvekker for de som sliter med, ikke forstår seg på eller ikke ta ansvar for sin egen seksualitet og gi råd som kan bli som et motivasjons boost i å komme i gang :) 

Anonymkode: 4dc0a...583

Jeg skriver allerede mye om slikt, og det jeg har skrevet i tråden burde jo fungere som inspirasjon til dette, om man faktisk er interessert. Beklager om jeg tar feil, men jeg fikk litt "Kan du skrive noe jeg kan slå min kone i hodet med, for hun gjør slikt feil."- vibber av dette. Beklager om det er feil som nevnt, men angående slikt bør man bestandig begynne med seg selv, ut fra egen motivasjon og nysgjerrighet. Gjerne ved å lese nevnte bok, eller tilsvarende. Blir man selv bevisst på slikt og ekte overbevist om at dette er viktig og vesentlig vil det også gjøre kommunikasjon med partner enklere. Det man står sterkt og sikkert i formidler man nemlig naturlig og sikkert også, med en selvfølgelighet det å ikke ha satt seg godt inn i noe ikke gir. (Generelt, ikke kun angående dette temaet. Kunnskap og gode relasjoner rundt ting påvirker alltid hvor naturlig og sikkert, og selvfølgelig, man formidler videre.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Nei hun vet ikke det. Uttrykker ikke dette til henne, men sier tvert imot at det er kjempegodt. Å si sannheten hadde vært rett og slett slemt. Hun lever lykkelig i uvitenhet og vi har et godt ekteskap

Anonymkode: 632f2...9fb

Hadde jeg funnet ut dette hadde ekteskapet vært over. 

Anonymkode: 28bdf...698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hadde jeg funnet ut dette hadde ekteskapet vært over. 

Anonymkode: 28bdf...698

Samme her, men samtidig er det nok også flest kvinner som bedriver pliktsex ovenfor uvitende partner, og svært mange forsvarer dette. Liten brannfakkel her, men for meg virker det relativt ofte som at kvinner har lavere terskel for å lyve og fortie til menn enn det er aksep for at slikt skjer motsatt vei. En kvinne som bedriver pliktsex er liksom bare snill mot sin partner, mens hadde det kommet frem at mannen hadde pliktsex for å være snill hadde det fort vært krise. Også for kvinner som tidvis gjennom livet hadde praktisert pliktsex selv. Det er isåfall dobbeltmoralsk. 

Løgn er løgn i mine øyne. Jeg er sterk motstander av å ha pliktsex, men det er ikke noe verre at en mann har det enn at en kvinne har det. Det er same shit. 

Endret av Trolltunge
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (1 time siden):

Samme her, men samtidig er det nok også flest kvinner som bedriver pliktsex ovenfor uvitende partner, og svært mange forsvarer dette. Liten brannfakkel her, men for meg virker det relativt ofte som at kvinner har lavere terskel for å lyve og fortie til menn enn det er aksep for at slikt skjer motsatt vei. En kvinne som bedriver pliktsex er liksom bare snill mot sin partner, mens hadde det kommet frem at mannen hadde pliktsex for å være snill hadde det fort vært krise. Også for kvinner som tidvis gjennom livet hadde praktisert pliktsex selv. Det er isåfall dobbeltmoralsk. 

Løgn er løgn i mine øyne. Jeg er sterk motstander av å ha pliktsex, men det er ikke noe verre at en mann har det enn at en kvinne har det. Det er same shit. 

Preik Trolltunge - preik! :juhu:

Anonymkode: 4dc0a...583

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...