Gå til innhold

Hvordan "virker" Facebookdating?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan "virker" Facebookdating, hvordan er den lagt opp? Får man opp venners venner, single i nærheten, eller hvordan virker algoritmen? Jeg har ikke Facebookdating selv, men ville gjerne visst hva det går i før jeg prøver det..

Vil alle mine (mannlige) venner få vite at jeg er på Facebook dating? 

Anonymkode: d6962...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har nettopp begynt med det, og for min del «virker» det ikke i det hele tatt :p.

Men nei: eksisterende venner får ikke beskjed om at du bruker det, og du vil ikke være synlig for dem.

Når jeg sier jeg opplever at det ikke virker, er det fordi jeg får opp de samme folka igjen og igjen og igjen. Litt lei av å krysse bort folk for 30. gang, liksom.

Har fått noen matcher, men ingen skriver noe. Jeg (k) er lei av å sende første melding etter lang tid på Tinder, og det er visst ikke noe annerledes her. Har blitt såpass gammel at om en mann ikke gidder å skrive først får det bare være ;).

Anonymkode: 761f8...5f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker said:

Har nettopp begynt med det, og for min del «virker» det ikke i det hele tatt :p.

Men nei: eksisterende venner får ikke beskjed om at du bruker det, og du vil ikke være synlig for dem.

Når jeg sier jeg opplever at det ikke virker, er det fordi jeg får opp de samme folka igjen og igjen og igjen. Litt lei av å krysse bort folk for 30. gang, liksom.

Har fått noen matcher, men ingen skriver noe. Jeg (k) er lei av å sende første melding etter lang tid på Tinder, og det er visst ikke noe annerledes her. Har blitt såpass gammel at om en mann ikke gidder å skrive først får det bare være ;).

Datinggamet har skiftet, du forblir singel som gammel (dine ord) hvis du ikke tar initiativ 😂

Tror forresten svært få bruker Facebook dating, prøv andre arenaer er mitt tips.

Anonymkode: bca69...786

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er overraskende mange som bruker Facebook dating, det er min erfaring. Antagelig fordi den er lett tilgjengelig (du har allerede Facebook) og gratis. 

Selve appen er som en Temu-variant av Tinder - litt dårligere på alt. Men det går an å treffe folk der, og det er ikke nødvendigvis de samme som er på Tinder og Happn

Anonymkode: 23403...c55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får opp venners venner og andre single in nærheten, innenfor det området og de preferansene (alder m.m.) som du selv velger. Ingen andre enn de som selv er fb dating kan se deg der, og jeg tror egentlig at det er sånn at du ikke får opp de du er venn med på fb selv om de er på dating heller, men litt usikker der. Den fungerer ellers veldig likt som alle andre dating apper, men med en liten fordel ved at du kan se om dere har felles venner feks, og ved at du kan se alle som har likt deg uten at du må betale for det. Det er også en 2. sjanse der du kan bla gjennom de du har sveipet til venstre, sånn hvis man får sveipet feil. Litt færre brukere enn Tinder, men det er da en del som bruker den også.

Anonymkode: 64e4a...fd0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Bor du på et sted med veldig lite mennekser? Kanskje du får de samme igjen og igjen fordi det er dem som bruker det der du er?

Endre på innstillinger?

Anonymkode: 6229f...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...