Hoppetaujenta Skrevet 24. mars #281 Del Skrevet 24. mars Cid skrev (3 minutter siden): Bare Trump ikke kommer og skal annektere Lønneberget da lol. Da reiser vi oss opp på likt og marsjerer imot ham og sier nei...og kaster ham ut med de underjordiskes hjelp. Vi har en hær som kjemper for retten til å ha vårt Lønneberg i fred! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. mars Forfatter #282 Del Skrevet 24. mars Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Da reiser vi oss opp på likt og marsjerer imot ham og sier nei...og kaster ham ut med de underjordiskes hjelp. Vi har en hær som kjemper for retten til å ha vårt Lønneberg i fred! Er dyrene i full beredskap da og kvesser klørna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. mars #283 Del Skrevet 24. mars De kvesser alt de har. Tennene også. 👿 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. mars Forfatter #284 Del Skrevet 24. mars Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): De kvesser alt de har. Tennene også. 👿 Har de tenkt å øve på meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. mars #285 Del Skrevet 24. mars Cid skrev (3 minutter siden): Har de tenkt å øve på meg? Det er bare litt av det de har tenkt å gjøre. De skal gjøre ALT de har lyst til og digre poser med ketchup og sennep og knallsterk chili blir tatt med. Et herremåltid for demoner, dyr og alle andre som kjenner seg kallet til bespisning og fest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. mars Forfatter #286 Del Skrevet 24. mars Hoppetaujenta skrev (41 minutter siden): Det er bare litt av det de har tenkt å gjøre. De skal gjøre ALT de har lyst til og digre poser med ketchup og sennep og knallsterk chili blir tatt med. Et herremåltid for demoner, dyr og alle andre som kjenner seg kallet til bespisning og fest! 🔐🛖🔐🛡️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. mars #287 Del Skrevet 24. mars Sorry, men det nytter ikke vet du. De tar seg igjennom alt på sin vei...også deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. mars Forfatter #288 Del Skrevet 24. mars Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Sorry, men det nytter ikke vet du. De tar seg igjennom alt på sin vei...også deg. 🆘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. mars #289 Del Skrevet 24. mars Nytter ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. mars Forfatter #290 Del Skrevet 24. mars Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nytter ikke. 🌶️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. mars #291 Del Skrevet 24. mars Nope...den er din den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet tirsdag kl 18:10 #292 Del Skrevet tirsdag kl 18:10 Ryddet for avsporinger. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet onsdag kl 10:24 #293 Del Skrevet onsdag kl 10:24 Du verden...har noen sporet av i tråden? Jeg fikk det ikke med meg i alle fall og snart er det lønsj. Jeg skal steke eggser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet onsdag kl 21:13 #294 Del Skrevet onsdag kl 21:13 Godt gjort å avspore i tråden der man kan prate om hva som helst😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 05:04 #295 Del Skrevet torsdag kl 05:04 Ja, det er det jo virkelig, så noen må ha talent for det her. Uvisst hvem. Jeg har stått opp for en drøy time siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 05:10 Forfatter #296 Del Skrevet torsdag kl 05:10 Jeg har ikke lagt meg enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 05:49 #297 Del Skrevet torsdag kl 05:49 Wow....håper at du tjener masse penger på all den nattejobbingen din? Godmorgen og snart godnatt til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl 11:36 #298 Del Skrevet fredag kl 11:36 Oijj...der hadde jeg nesten glemt at klokker skal stilles denne helga og tiden skal en time frem: 🕰️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet fredag kl 15:41 Forfatter #299 Del Skrevet fredag kl 15:41 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Oijj...der hadde jeg nesten glemt at klokker skal stilles denne helga og tiden skal en time frem: 🕰️ Har du sånn bestefars klokke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet fredag kl 19:21 #300 Del Skrevet fredag kl 19:21 Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Oijj...der hadde jeg nesten glemt at klokker skal stilles denne helga og tiden skal en time frem: 🕰️ Ånei, gjestene våre kommer til å dra ennå senere enn venta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå