Hoppetaujenta Skrevet 20. mars #241 Del Skrevet 20. mars Hadde noen kjent meg før i tiden, så kunne det ha blitt intens musikklytting, luftinstrumentspilling og turer i skog/mark + fisking. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. mars Forfatter #242 Del Skrevet 20. mars Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Godt at ikke vi kjente hverandre før da, for da hadde det blitt andre boller. Qkost? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. mars Forfatter #243 Del Skrevet 20. mars Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Hadde noen kjent meg før i tiden, så kunne det ha blitt intens musikklytting, luftinstrumentspilling og turer i skog/mark + fisking. Var du flørtete den gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. mars #244 Del Skrevet 20. mars Cid skrev (2 timer siden): *sensurert* Vask munnen din! Cid skrev (2 timer siden): Var du flørtete den gang? Det har jeg aldri vært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. mars Forfatter #245 Del Skrevet 20. mars Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Vask munnen din! Det har jeg aldri vært. Ble Anton rasende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. mars #246 Del Skrevet 21. mars Cid skrev (14 timer siden): Ble Anton rasende? Ja, nok en gang ble han det. / Nå har jeg spist en Troika som mellommåltid og snart er det lønsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. mars Forfatter #247 Del Skrevet 21. mars Hoppetaujenta skrev (59 minutter siden): Ja, nok en gang ble han det. / Nå har jeg spist en Troika som mellommåltid og snart er det lønsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. mars #248 Del Skrevet 21. mars Cid skrev (14 minutter siden): Det er din mest brukte forkledning, men jeg vet noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. mars Forfatter #249 Del Skrevet 21. mars Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Det er din mest brukte forkledning, men jeg vet noe annet. Vet demonen det med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. mars #250 Del Skrevet 21. mars Cid skrev (16 minutter siden): Vet demonen det med? Gjett om den gjør. Akkurat nå fortelller den det videre til brorene sine og de skal montere kameraer i hele leiligheten din og holde oversikt 24/7 dE LER OG GLEDER SEG PÅ EN ONDSKAPSFULL MÅTE........ 👿 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. mars Forfatter #251 Del Skrevet 21. mars Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Gjett om den gjør. Akkurat nå fortelller den det videre til brorene sine og de skal montere kameraer i hele leiligheten din og holde oversikt 24/7 dE LER OG GLEDER SEG PÅ EN ONDSKAPSFULL MÅTE........ 👿 🆘🆘🆘🆘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. mars #252 Del Skrevet 21. mars OSO OSO OSO OSO = OSLO OSLO OLSO OSLO Wut??? Her tror jeg det pågår hemmelige meldinger til noen og det er ikke til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. mars Forfatter #253 Del Skrevet 21. mars Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): OSO OSO OSO OSO = OSLO OSLO OLSO OSLO Wut??? Her tror jeg det pågår hemmelige meldinger til noen og det er ikke til meg. 🛖🔐🔐🔐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. mars #254 Del Skrevet 21. mars Litt misvisende med et hus uten dør og så skal den låses så de ikke kommer seg inn... Moah! Moah! Moah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. mars Forfatter #255 Del Skrevet 21. mars Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Litt misvisende med et hus uten dør og så skal den låses så de ikke kommer seg inn... Moah! Moah! Moah! Hjeeeelp! 🆘🆘🆘🆘🆘🆘🆘🆘🆘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. mars #256 Del Skrevet 21. mars Vi har slått av lyden på mikrofonene, så ingen hører noe som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 21. mars #257 Del Skrevet 21. mars Jeg er ikke særlig god på sånn smal talk jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 21. mars #258 Del Skrevet 21. mars (endret) Hoppetaujenta skrev (23 timer siden): Det har jeg aldri vært. Ja! Kjenner igjen det der. Det er så typisk?? 🤔 Endret 21. mars av Nietsoj 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. mars #259 Del Skrevet 21. mars Nietsoj skrev (1 minutt siden): Hæ? Kjenner deg ikke igjen. Er dette en feik versjon?? 🤔 Hysch...jeg røyklegger min ferd på forumet. La dette bli mellom oss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. mars Forfatter #260 Del Skrevet 21. mars Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Vi har slått av lyden på mikrofonene, så ingen hører noe som helst. 🥺😖 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå