Frøkenfryden Skrevet 15. mars #222 Skrevet 15. mars Hoppetaujenta skrev (26 minutter siden): Hytteost høres litt rart ut. Men den blir til bra pizzaboller og lapper og kjøleskapsgrøt😌 1
Frøkenfryden Skrevet 15. mars #224 Skrevet 15. mars Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det er jo godt alt sammen. Ja! Du burde komme og bli oppvartet av meg en helg. Har boblebad også🥳 1
Hoppetaujenta Skrevet 16. mars #225 Skrevet 16. mars Frøkenfryden skrev (16 timer siden): Ja! Du burde komme og bli oppvartet av meg en helg. Har boblebad også🥳 Ja, det burde jeg... Min anonymitet forbyr meg dessverre, men i fantasien er jeg der på et minutt. Eller mindre.
Nietsoj Skrevet 17. mars #226 Skrevet 17. mars 30 milliarder i skattelette er ikke all verden. Det blir litt i overkant av 5000 på hver av oss i snitt. Og jeg er nok langt under snittet. La oss si at jeg får 4000 i skattelette. Da får jeg 350 kr mer i måneden å rutte for. Jaja, en liten tur på butikken er det.
Hoppetaujenta Skrevet 18. mars #227 Skrevet 18. mars Kan du ta med en toliters iskrem hjem til meg så hadde jeg blitt glad.
Nietsoj Skrevet 18. mars #228 Skrevet 18. mars Ja, med denne skatteletten er ikke det noe problem. Romrosin eller lakris? 1
Frøkenfryden Skrevet 18. mars #229 Skrevet 18. mars Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Kan du ta med en toliters iskrem hjem til meg så hadde jeg blitt glad. Jeg har spist en kake i krukke.. en igjen😃 1
Hoppetaujenta Skrevet 18. mars #230 Skrevet 18. mars Nietsoj skrev (1 time siden): Ja, med denne skatteletten er ikke det noe problem. Romrosin eller lakris? Halvparten av hver kanskje? Frøkenfryden skrev (40 minutter siden): Jeg har spist en kake i krukke.. en igjen😃 Unner deg alt godt.
Frøkenfryden Skrevet 18. mars #231 Skrevet 18. mars Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Halvparten av hver kanskje? Unner deg alt godt. Takk. Feirer meg selv alene med kake og tente lys og laks 1
Hoppetaujenta Skrevet 20. mars #232 Skrevet 20. mars I dag har det vært varmt i solveggen utenfor hos meg. +24,3
Baktus2024 Skrevet 20. mars #233 Skrevet 20. mars Hoppetaujenta skrev (På 15.3.2025 den 18.05): Hytteost høres litt rart ut. ja…da har ikke du hørt om xxxost…like greit
Hoppetaujenta Skrevet 20. mars #234 Skrevet 20. mars Baktus2024 skrev (Akkurat nå): ja…da har ikke du hørt om xxxost…like greit Begynner det på p...så har jeg det. Liker ikke det heller jeg.
Baktus2024 Skrevet 20. mars #235 Skrevet 20. mars begynner på K , de fleste jenter jar en denut med det…misunner dem ikke..jaudaneidaso, tidig nick du har.. jeg hoppet mye strikk med jentene da vi var ung.. før vi stupte t køys sammens , da vi ble litt eldre ..:)
Hoppetaujenta Skrevet 20. mars #237 Skrevet 20. mars Baktus2024 skrev (1 minutt siden): begynner på K , de fleste jenter jar en denut med det…misunner dem ikke..jaudaneidaso, tidig nick du har.. jeg hoppet mye strikk med jentene da vi var ung.. før vi stupte t køys sammens , da vi ble litt eldre ..:) Godt at ikke vi kjente hverandre før da, for da hadde det blitt andre boller. 1
Hoppetaujenta Skrevet 20. mars #238 Skrevet 20. mars Baktus2024 skrev (Akkurat nå): jar en denut..- kvinneguidens korrekturlesere ...syns den var litt underlig ja, men du kommer unna grunnet dialektrariteter.
Baktus2024 Skrevet 20. mars #239 Skrevet 20. mars Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): ...syns den var litt underlig ja, men du kommer unna grunnet dialektrariteter. omtrent som en tolkes jten ordboka på mobilen… 1
Baktus2024 Skrevet 20. mars #240 Skrevet 20. mars Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Godt at ikke vi kjente hverandre før da, for da hadde det blitt andre boller. boller i ovnen ble det ikke, av ren flaks , skulle jeg tro..eller var det en ening med det…hmmm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå